تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
کد خبر : 33029

مشارکت بخش خصوصی و خیرین برای توسعه تاسیسات آبفا در منطقه نایین و خوروبیابانک

مشارکت بخش خصوصی و خیرین برای توسعه تاسیسات آبفا در منطقه نایین و خوروبیابانک

جلسه مدیر عامل آبفای استان اصفهان با نماینده مردم نایین و خورو بیابانک مطرح شد: مشارکت بخش خصوصی و خیرین برای توسعه تاسیسات آبفا در منطقه نایین و خوروبیابانک در جلسه مدیر عامل آبفای استان اصفهان با نماینده مردم نایین و خورو بیابانک بر مشارکت بخش خصوصی و خیرین برای توسعه تاسیسات آب و فاضلاب

Print Friendly, PDF & Email

جلسه مدیر عامل آبفای استان اصفهان با نماینده مردم نایین و خورو بیابانک مطرح شد:

مشارکت بخش خصوصی و خیرین برای توسعه تاسیسات آبفا در منطقه نایین و خوروبیابانک

در جلسه مدیر عامل آبفای استان اصفهان با نماینده مردم نایین و خورو بیابانک بر مشارکت بخش خصوصی و خیرین برای توسعه تاسیسات آب و فاضلاب در شهرها و روستاهای این منطقه تاکید شد.

 

به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان با اشاره به خیرین آبرسان در منطقه نایین گفت: در سال های اخیر خیرین آبرسان در نایین اقدام به احداث آب انبارها در این شهرستان نمودند و باید از این ظرفیت برای توسعه خدمات آبفا در سایر مناطق نیز استفاده شود.

وی توسعه تاسیسات آبفا در منطقه نایین و خوروربیابانک را بدون سرمایه گذاری بخش خصوصی و همکاری خیرین بسیار زمانبر اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: در حال حاضر برای بازسازی مخزن ۱۲ هزار مترمکعبی شهر خوروبیابانک، اجرای خط انتقال آب خور، ایجاد شبکه آب روستاهای منطقه خور، اجرای شبکه و احداث تصفیه خانه در شهر خور، جندق و روستاهای چاه ملک و ایراج نیاز به همکاری و مشارکت دیگر بخش ها است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان به استفاده بهینه از پساب تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب نایین پرداخت و تصریح کرد: فعالان صنعتی در منطقه نایین باید درصدد استفاده پساب تصفیه خانه فاضلاب جهت رفع نیاز آبی باشند چرا که مطابق با بند ع تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۲ وزارت نیرو مکلف به بازتخصیص منابع آب مورد نیاز صنعت از محل آب‌های نامتعارف شده است.

اکبریان با اشاره به آبرسانی به ۱۸ روستا در مجتمع روستایی لای سیاه نایین گفت: هم اکنون ۶۲ روستا تحت پوشش مجتمع روستایی لای سیاه قرار دارند که در سال های گذشته ۲۷ روستا در این مجتمع از آب شرب پایدار برخودار شدند و تلاش می شود با کار جهادی تا قبل از خرداد ماه سال جاری، ۱۷ روستای دیگر در این مجتمع از آب شرب پایدار بهره مند شوند.

وی افزود: قرارگاه سپاه صاحب الزمان با همکاری بسیج سازندگی همه تلاش خود را برای اجرای آبرسانی پایدار به ۷ روستا در مجتمع روستایی کوهستان – بهارستان در بهار امسال در دستور کار قرار داده اند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: در حال حاضر مطالعات اجرای شبکه فاضلاب و احداث تصفیه خانه فاضلاب در شهر خور به پایان رسیده است و با تامین سرمایه مورد نیاز در اولین فرصت اجرای تاسیات فاضلاب در منطقه خورووبیابانک در دستور کار قرار می گیرد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.