تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 27328

معرفی کتاب های روانشناسی در برنامه “راه من، کتاب من”

معرفی کتاب های روانشناسی در برنامه “راه من، کتاب من”

مدیر فرهنگسرای پرسش از آشنایی مخاطبان با کتاب های ارزشمند حوزه روانشناسی در برنامه “راه من، کتاب من” خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:نفیسه مظاهری اظهار داشت: این برنامه به منظور آشنایی مخاطبان با کتاب های خوب و ارزشمند در حوزه روانشناسی چهارشنبه های هر هفته به معرفی یک کتاب اثرگذار می پردازد. وی افزود:

Print Friendly, PDF & Email


مدیر فرهنگسرای پرسش از آشنایی مخاطبان با کتاب های ارزشمند حوزه روانشناسی در برنامه “راه من، کتاب من” خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:نفیسه مظاهری اظهار داشت: این برنامه به منظور آشنایی مخاطبان با کتاب های خوب و ارزشمند در حوزه روانشناسی چهارشنبه های هر هفته به معرفی یک کتاب اثرگذار می پردازد.

وی افزود: این برنامه از سوی فرهنگسرای پرسش وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده که جهت اثربخشیِ بیشتر ترتیبی اتخاذ شده که برای معرفی کتاب از حضور خود نویسندگان کتاب ها استفاده شود.

مدیر فرهنگسرای پرسش ادامه داد: راهکارهای افزایش رضایت در خانواده و محیط کار، پرسش های کودکانه و پاسخ های روانشناسانه نوشته زهره لطیفی، ۵۲ رسم باهم بودن، ده دقیقه ذهن آگاهی و… نوشته محمدرضا عابدی و کتاب ازدواج، کتاب اول تاسیس نوشته حمید حبشی از جمله کتاب های ارزشمندی بوده که در این طرح قرار است به مخاطبان معرفی شود.

مظاهری تصریح کرد: برنامه “راه من، کتاب من”، چهارشنبه هر هفته از طریق صفحه اینستاگرام فرهنگسرای تخصصی پرسش به نشانی porsesh_esf@ میزبان نگاه علاقه مندان خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.