تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر : 32413

منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران موفق به کسب لوح زرین نوآوری برتر ایرانی سال ۱۴۰۱ شد

منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران موفق به کسب لوح زرین نوآوری برتر ایرانی سال ۱۴۰۱ شد

برای نخستین بار ؛ منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران موفق به کسب لوح زرین نوآوری برتر ایرانی سال ۱۴۰۱ شد منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران برای نخستین بار موفق به کسب لوح زرین نوآوری برتر ایرانی سال ۱۴۰۱ در هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف شد. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

برای نخستین بار ؛
منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران موفق به کسب لوح زرین نوآوری برتر ایرانی سال ۱۴۰۱ شد
منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران برای نخستین بار موفق به کسب لوح زرین نوآوری برتر ایرانی سال ۱۴۰۱ در هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف شد.

به گزارش دنیای اسرار، جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی که به عنوان مهمترین رویداد در حوزه نوآوری برتر ایرانی قلمداد می‌شود ، به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ و با حضور شرکت‌ها و سازمان‌های مطرح کشور برگزار و اسدالله مهری ، مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران به نمایندگی از شرکت انتقال گاز ایران لوح زرین جشنواره در ارتباط با طراحی ،اجرا و دست یابی به دانش فنی سیستم کنترل توربو کمپرسور های NP رادریافت نمود .

در این جشنواره از بین ۲۰۰ کاربرگ خود اظهاری ارسال شده توسط شرکت ها به دبیرخانه این جشنواره ۲۸ سازمان و نهاد دولتی و خصوصی شرکت کردند و فرآیند ارزیابی بر اساس مدل ” بومی سازی” شده از سوی ارزیابان خبره “دانشگاه صنعتی شریف تهران” انجام شد.

در نتیجه این ارزیابی ۲۸ شرکت و ۳۲ محصول حائز دریافت جایزه شناسایی شدند و منطقه دو عملیات انتقال گاز با کسب حد نصاب امتیاز لازم لوح زرین نوآوری برتر ایرانی سال ۱۴۰۱ را دریافت کرده و پروژه اجرا شده در این منطقه به عنوان “بومی سازی سیستم کنترل توربوکمپرسور های NP” به عنوان نوآوری برتر ایرانی انتخاب شد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.