تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
کد خبر : 27996

نقش بسیج در هر دوره ای باید مطابق با نیاز جامعه تغییر کند

نقش بسیج در هر دوره ای باید مطابق با نیاز جامعه تغییر کند

به گزارش دنیای اسرار:محمد زین العابدینی، رئیس هیئت مدیره شرکت نفت سپاهان در آئین تجلیل از خانواده شهدا و بسیجیان صنعت نفت اصفهان با اشاره باینکه در هر دوره نقش بسیج باید مطابق با نیاز جامعه تغییر کند، گفت: مدال افتخار من بسیجی بودن است. بسیجی بودن و بسیجی ماندن بسیار مهم است.بسیجی بودن یک

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:محمد زین العابدینی، رئیس هیئت مدیره شرکت نفت سپاهان در آئین تجلیل از خانواده شهدا و بسیجیان صنعت نفت اصفهان با اشاره باینکه در هر دوره نقش بسیج باید مطابق با نیاز جامعه تغییر کند، گفت: مدال افتخار من بسیجی بودن است. بسیجی بودن و بسیجی ماندن بسیار مهم است.بسیجی بودن یک روز در عرصه‌های دفاع مقدس بود، یک روز در عرصه نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی و یک روز در عرصه انرژی اتمی و روز دیگر در دفاع از حرم و امنیت، یک روز در سیل و زلزله و برخی ایام نیز در حوزه موشکی است.

وی افزود: اکنون اگر در حوزه تولید و بازارهای بین المللی کار کنیم می‌توانیم افتخار کنیم که بسیجی هستیم. شرکت نفت سپاهان بزرگترین شرکت روانکار در منطقه غرب آسیا است.
مسعود احمدی نیا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان نیز در این مرسم بیان داشت: امروز عرصه اقتصادی عرصه جنگ تمام عیار است و تنها سبک جنگ و نوع دفاع ما متفاوت است.و اگر دیروز فرزندان این کشور آزاد منشی را با خون خود به اثبات رساندند امروز در این شرایط بد اقتصادی نسل جوان باید  با علم و دانش خود در همه حوزه‌های تولید ورود کنند.

مسعود احمدی نیا گفت: گرامیداشت و پاسداشت خانواده های شهدا در واقع یک نوع امنیت است و با این اقدام تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور نهادینه می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: در حال حاضر باید از همه ظرفیت‌های علمی در صنایع استفاده شود و همه باید در این عرصه به میدان بیایند.

سرهنگ مجیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه،با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسب هفته بسیج گفت: امروز کسی در جامعه اسلامی نیست که قدر شهید و شهادت را نداند ازاین رووظیفه بسیار سنگینی بر عهده ماست ،عرصه امروز که جهاد اقتصادی در برابر جنگ تمام عیار دشمن است باید به چند مسئله توجه کرد که مقام معظم رهبری بدان تاکید داشتند.

وی تاکید کرد: برای پیروزشدن بر دشمن به همتی بلند و تکیه بر راه شهدا و اعتماد بر خداوند نیازمند هستیم و تنها با این رفتار است که می‌توانیم در همه مسائل مشکل گشا باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: موفقیت در جنگ اقتصادی نیازمند تدوین برنامه بلند مدت و حساب شده است و باید با استفاده از ظرفیت‌های علمی و شرکت‌های دانش بنیان این امر را محقق ساخت.

محمد علی فلاح، فرمانده بسیج وزارت نفت، هم در نشست خبری که پس از این مراسم به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، خاطر نشان کرد: بسیج در همه سازمان ها و نهادها باید حضور داشته باشد و ادامه دادن راه شهدا، کشور و انقلاب را با گذشت ۴ دهه، همچنان روی پا نگه داشته است

فلاح افزود:دشمن در ۴۰ سال اخیر همه تلاش خود را در عرصه‌های مختلف از شبیخون فرهنگی گرفته تا شرایط سخت و ناجوانمردانه تحریم‌های اقتصادی برای نابودی کشور به کار گرفته است اما همواره شاهد رشد و توسعه در بخش‌های مختلف علم و فناوری و اقتصادی هستیم.

فرمانده بسیج وزارت نیرو اظهارکرد: امروز جنگ اقتصادی را در اوج شاهد هستیم اما هنوز ما ایستاده‌ایم و سعی داشته‌ایم اثرات آن کمتر در کشور احساس شود.

وی گفت:خبرنگاران نیز در این بین سربازان گمنامی هستند که در این جبهه فعالیت دارند و با قلم خود می‌توانند راه‌های برون رفت از بحران را به همه مردم جامعه آموزش دهند.

فلاح تصریح کرد: کشور ما در حال حاضر در بسیاری از عرصه‌ها به خصوص درحوزه موشک به اوج رسیده ‌است و در این زمینه توانایی ساخت موشک با برد دو هزار کیلومتر را داریم

خبرنگار:علیرضاهژبری



Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.