تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
کد خبر : 31501

هلال احمر به ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر در زلزله خوی امداد رسانی کرده است

هلال احمر به ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر در زلزله خوی امداد رسانی کرده است

هلال احمر به ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر در زلزله خوی امداد رسانی کرده است سرپرست سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمربا بیان این مطلب که به ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر امدادرسانی شد، گفت: ۲۵۲ نفر نیز از به دلیل ترس و فرار از زلزله دچار مصدومیت شدند. به گزارش دنیای اسراربه نقل موج،

Print Friendly, PDF & Email

هلال احمر به ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر در زلزله خوی امداد رسانی کرده است

سرپرست سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمربا بیان این مطلب که به ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر امدادرسانی شد، گفت: ۲۵۲ نفر نیز از به دلیل ترس و فرار از زلزله دچار مصدومیت شدند.

به گزارش دنیای اسراربه نقل موج، سرپرست سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر از برپایی هفت اردوگاه اسکان اضطراری در زلزله خوی خبر داد.

محمودی با اشاره به آخرین اقدامات سازمان امدادونجات در زمین لرزه ۵.۴ ریشتری روز چهارشنبه خوی تا ساعت ۸ صبح امروز اول بهمن ماه، گفت: به ۵۰ منطقه، شامل یک شهر و ۴۹ روستا امدادرسانی شد.

وی با اشاره به این که به ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر امدادرسانی شد و اسکان اضطرای پیدا کردند، ادامه داد: ۲۵۲ نفر نیز از به دلیل ترس و فرار از زلزله دچار مصدومیت شدند.

وی با اشاره به این که ۳۰ تیم عملیاتی شامل ۱۹۶ نفر در عملیات شرکت کردند، افزود: هفت اردوگاه برای افراد زلزله زده ایجاد و ۲۳۹ دستگاه چادر احداث شد.

محمودی این را هم گفت: ٣۵۴٠ دستگاه چادر،  ۲۵۲۸ بسته غذایی، ۲۲۳۲ تخته پتو، ۴۹۵ شعله والور، ۴۶۱ شعله بخاری برقی و ۶۶۶ تخته موکت، بین افراد زلزله زده توزیع شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.