تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۴۱
کد خبر : 30930

همزمان با روز جهانی معلولان انجام شد؛گرامیداشت روز جهانی معلولان در مخابرات اصفهان

همزمان با روز جهانی معلولان انجام شد؛گرامیداشت روز جهانی معلولان در مخابرات اصفهان

با حضور اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان، تعدادی از مدیران وجمعی از کارکنان معلول مراسم گرامیداشتی در سالن اجتماعات ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی مخابرات برگزار شد .   به گزارش دنیای اسرار، مدیر مخابرات منطقه اصفهان با اشاره به توانمندی های این قشر گفت: معلولیت یک ناتوانی جزئی جسمی است که خداوند از

Print Friendly, PDF & Email

با حضور اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان، تعدادی از مدیران وجمعی از کارکنان معلول مراسم گرامیداشتی در سالن اجتماعات ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی مخابرات برگزار شد .

 

به گزارش دنیای اسرار، مدیر مخابرات منطقه اصفهان با اشاره به توانمندی های این قشر گفت: معلولیت یک ناتوانی جزئی جسمی است که خداوند از روی حکمت برای آدمی مقدر کرده، در حالی که درهای بسیاری از نبوغ و هوش را برای شخص معلول گشوده است.

 

اسماعیل قربانی افزود: موفقیت انسانها هم در گرو تلاش و پشتکاری است که ازخود نشان می دهند و دربسیاری از موفقیت ها اثبات شده که معلولیت محدودیت نیست و وظیفه ما درقبال این عزیزان این است که آنها را جدا ازجامعه ندانیم و همواره به دیده احترام به آنها نگاه کنیم .

 

وی همچنین با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به نیازهای معلولان افزود: ما همه ی همت خود را در راه خدمت به شما عزیزان به کار بسته ایم و در چارچوب اختیارات قانونی از هیچ گونه خدمتی دریغ نخواهیم کرد.

 

گفتنی است، در ادامه این جلسه حاضرین به معرفی و بیان مشکلات خود پرداختند و در پایان مراسم با اعطای هدایایی از آنان تجلیل شد.

 

شایان ذکر است روز جهانی معلولین از سال ۱۹۹۲ که از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام شد، هر ساله در ۱۲ آذر یا ۳ دسامبر برگزار می‌شود.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.