تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۴۹
کد خبر : 32429

همه مردم در طرح آماده باش نوروزی مشارکت و این کار را به عنوان یک وظیفه شرعی،انسانی وقانونی بدانند

همه مردم در طرح آماده باش نوروزی مشارکت و این کار را به عنوان یک وظیفه شرعی،انسانی وقانونی بدانند

سردار هادیانفر درهمایش بانوان فرهنگ‌یار ترافیک استان اصفهان مطرح کرد همه مردم در طرح آماده باش نوروزی مشارکت و این کار را به عنوان یک وظیفه شرعی،انسانی وقانونی بدانند حضور بانوان در توسعه فرهنگی هر جامعه نشان از بالندگی آن کشور است به گزارش دنیای اسرار:شهزاد بهادری _همایش بزرگ بانوان فرهنگیان ترافیک استان اصفهان ۱۴

Print Friendly, PDF & Email

سردار هادیانفر درهمایش بانوان فرهنگ‌یار ترافیک استان اصفهان مطرح کرد

همه مردم در طرح آماده باش نوروزی مشارکت و این کار را به عنوان یک وظیفه شرعی،انسانی وقانونی بدانند

حضور بانوان در توسعه فرهنگی هر جامعه نشان از بالندگی آن کشور است

به گزارش دنیای اسرار:شهزاد بهادری _همایش بزرگ بانوان فرهنگیان ترافیک استان اصفهان ۱۴ اسفند ماه سالجاری با حضور سردار هادیانفر رئیس راهنمایی و رانندگی پلیس فراجا به همراه هیئت همراه ، سرهنگ محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ،سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان، سیدعلی مدینه معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان، مهدی منتجب مدیر رفاه آموزش و پرورش ،خبرنگاران و جمع کثیری متشکل از مدیران استانی ،بانوان فرهنگی یار ترافیک استان اصفهان کودکان و نوجوانان همیار پلیس در سالن اجتماعات ادب برگزار گردید.
بدون شک دیدار بانوان فرهنگ یار شهر گنبدهای فیروزه ایی با سردار هادیان فر،چهره ایی مردمی و نام آشنا که با وجود مسئولیت های خود با شجاعت و جسارت و مدارک قابل استناد ،خط قرمزی برای تولید خودروهای نا ایمنی کشید و مدیران و مسئولین مرتبط را به پاسخگویی فرا خواند جای خوشوقتی بود.
همچنین با همت و دور اندیشی سردار هادیانفر در راستای حفظ جان مردم ، بستری فراهم گشت تا بانوان داوطلب در قالب فعال فرهنگی ترافیک “بانوان فرهنگیار ترافیک” با ۲۵۰ هزار داوطلب در کشور جهت توسعه فرهنگ ترافیک ،کاهش تصادفات و کمک به حفظ سرمایه های جوان کشور وارد میدان شده و کار ماندگار دیگری در دفتر خدمات صادقانه ایشان ثبت گردد.

سردار هادیانفر در همایش بزرگ بانوان فرهنگ یار ترافیک استان اصفهان گفت : با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیلات نوروزی چه خوب است همه مردم در طرح آماده باش نوروزی شرکت کنند و این کار را به عنوان یک وظیفه شرعی، انسانی و قانونی بدانند و قطعاً ثوابش را خداوند برای آنها خواهد نوشت.
وی با اشاره به به زحمات نیروی های پلیس اظهار کرد نیروهای پلیس بسیار قشر زحمتکشی هستند که هیچ گاه تعطیلی نداشته و در همه ایام حفظ جان مردم برای شان در اولویت است.

همچنین عزیزان انتظامی، هلال احمر ،راهور گردشگری،درست زمانی که اکثر مردم با خانواده های شان در حال برنامه ریزی برای تعطیلات نوروزی و استراحت هستند تا خستگی یکسال کاری را از خود دور کنند این عزیزان در حال خدمت به مردم می باشند.

خوب است بدانید گاهی درایام تعطیلات نوروز افزایش ‌تردد به ۸۲ درصد می رسد. نیروهای پلیس راهور در سرما ،گرما ،برف ،بارندگی مشغول خدمت هستند و آنچه که برای شان قابل اهمیت است حفظ جان هموطنانشان می باشد .

ما در طی سال طرح نوروزی طرح تابستانه طرح ایام تعطیلی و اعیاد را داریم همیشه نیروهای پلیس آماده باش هستند.

اگر بانوان فرهنگیان بتوانند نظم و انضباط ترافیکی را در جامعه نهادینه کنند قطعاً ما کاهش خسارات جانی و مالی قابل محسوسی را شاهد خواهیم بود و امیدواریم با کمک شما بانوان فعال آمار حوادث رانندگی به حداقل برسد.
ما بیشترین فرهنگ‌سازی را مدیون معلمان عزیز کشورمان هستیم و از سال ۸۳ که این بزرگواران کنار ما بودند و کودکان و نوجوانان را در قالب همیار پلیس آموزش دادند شاهد بودیم بستن کمر بند قبل از حرکت که کمتر به آن توجه می شد نهادینه شد .
ما امیدواریم سال ۱۴۰۲ سالی سرشار از مهرورزی و بدون حوادث رانندگی را برای مردم عزیز کشورمان پیش رو داشته باشیم .
وی در پایان سخنان خود افزود حضور بانوان در توسعه فرهنگی در هر جامعه نشانه بالندگی آن کشور است و بنده به نوبه خود از شما بانوان گرامی تشکر می کنم و امیدوارم با حضور پُر رنگ‌ شما در سال ۱۴۰۲ شاهد هیچ حادثه ناگواری نباشیم.

بانوان در تاریخ حضور تاثیر گذارشان بر جامعه خود انکار ناپذیر بوده و امیدواریم تک تک بانوان کشورمان به نوبه خود در توسعه فرهنگ ترافیک قوانین راهنمایی در سال جدید حرکتی ماندگار و تاریخی را به ثبت برسانند و امیدواریم در سال ۱۴۰۲ ، با آموزش و آگاهی با هموطنانمان سالی بدون حادثه را انشالله به ثبت برسانیم.

سرهنگ محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در جمع بانوان فرهنگ یارترافیک استان اصفهان گفت؛ شما امروز با دریافت این حکم در واقع ماموریت حساسی را تقبل می‌کنید و امیدوارم با جدیت و صیانت برخورد و نسبت به این ماموریت احساس مسئولیت کنید.
شما به عنوان بانوان فرهنگیار به ایمنی سفرهای نوروزی توجه و در طول سال نیز با توجه به نقش کلیدی که در خانواده دارید نسبت به رفتار اطرافیانتان که رانندگی می کنند حساس باشید، اگر تخلفی نباشد تصادفی روی نخواهد داد اگر من و شما با تلفن همراه صحبت نکنیم ، هنگام خواب آلودگی توقف کنیم تا با هوشیاری لازم حرکت کنیم تصادفی روی نخواهد داد مطمئن باشید تذکر شما اثرگذار خواهد بود .

امروز شما بانوان با دریافت این حکم مسئولیت سنگینی را عهده دار خواهید شد
بنا به روایتی هر کسی که جان یک انسان را نجات دهد گویی جان همه انسانها را نجات داده وامیدوارم همه شما بانوان گرامی نسبت به این حکمی که امروز در دست دارید رسالت تان بیشتر خواهد شد.
بانوان استان اصفهان از امروز به عنوان بانوان فرهنگیار ترافیک در خانواده ‌می بایست مواظب سلامتی خانواده خود باشند و با آموزش نظم و انضباط ترافیکی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به جامعه هدف و نقش های کلیدی که دارند در حفظ جان عزیزان خود و جامعه گام بردارند.

لازم به ذکر است درپایان بانوان فرهنگ‌یار ترافیک استان اصفهان حکم خود را از دست سردار هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا دریافت کردند.

دیدار دوستانه کودکان ونوجوان همیار پلیس با سردار هادیانفر از حاشیه‌های ماندگار این همایش بود.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.