تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۹:۵۶
کد خبر : 28400

همیاران استان اصفهان؛ الگوی کشور

همیاران استان اصفهان؛ الگوی کشور

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در سفر دو روزه خود به اصفهان از مراکز تحت نظارت بهزیستی بازدید کرد. به گزارش دنیای اسرار: فاطمه رضوان مدنی در سفر استانی خود به اصفهان ضمن دیدار با مدیرکل بهزیستی استان، همکاران حوزه پیشگیری از؛ مرکز ژنتیک بهزیستی استان، مرکز درمان اعتیاد اقامتی

Print Friendly, PDF & Email

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در سفر دو روزه خود به اصفهان از مراکز تحت نظارت بهزیستی بازدید کرد.

به گزارش دنیای اسرار: فاطمه رضوان مدنی در سفر استانی خود به اصفهان ضمن دیدار با مدیرکل بهزیستی استان، همکاران حوزه پیشگیری از؛ مرکز ژنتیک بهزیستی استان، مرکز درمان اعتیاد اقامتی ماده ۱۶، مرکز اقامتی میان مدت آینده روشن، مرکز الگوی جامع درمان اعتیاد، خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰، خانه همیاران بازدید کرد.

وی در دیدار از خانه همیاران، همیاران استان اصفهان را الگوی کشور دانست و گفت: انجام فعالیت‌های داوطلبانه بسیار ارزش و فرصتی مناسب برای ایجاد تحول در زندگی است و گروه‌های همیار با تدبیر و تامل وداشتن دغدغه همنوعان نقش مؤثری در تحولات زندگی خود و در روند توسعه و تکامل جوامع دارند.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور، افزود: با توجه به اینکه فرهنگ محلات در یک شهر نیز با همدیگر متفاوت است اما همیاران به جهت داشتن فرهنگ نوعدوستی و ارائه خدمات روانشناختی و اجتماعی بخوبی  این تفاوت‌ها را درک کرده و با شناخت محلی در راستای ارائه خدمات تلاش می‌کنند.

رضوان مدنی با تاکید بر اینکه برای فعالیت در شهر تنها به بهزیستی اکتفا نکنید، گفت: اعتبارات در بهزیستی اندک است لذا بهتر است برای گرفتن همیاری و مشارکت به سمت سازمان‌های دیگر حرکت کرد.

وی انجام فعالیت‌های فرهنگی – اجتماعی را مشمول همه سازمان‌ها و دستگاه‌اجرایی دانست و ادامه داد: سازمان‌ها، در انجام این فعالیت‌ها به صورت جزیره‌ای عمل نموده و فعالیت‌های موازی انجام می‌دهند بنابراین گروه‌های همیار که از بطن جامعه و مردم هستند می‌توانند با رصد دقیق این نقاط موازی را شناسایی کرده و از هدررفت منابع جلوگیری کنند.کد خبر 49278

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.