تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
کد خبر : 29510

 وام کمک ودیعه مسکن در مرکز اصفهان ۷۰ میلیون تومان شد

 وام کمک ودیعه مسکن در مرکز اصفهان ۷۰ میلیون تومان شد

مستاجران اصفهانی بشتابند؛ وام کمک ودیعه مسکن در مرکز اصفهان ۷۰ میلیون تومان شد به گزارش دنیای اسرار:مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در مرکز استان اصفهان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ساله است.

Print Friendly, PDF & Email

مستاجران اصفهانی بشتابند؛

وام کمک ودیعه مسکن در مرکز اصفهان ۷۰ میلیون تومان شد

به گزارش دنیای اسرار:مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در مرکز استان اصفهان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ساله است.

علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در خصوص جزئیات اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن اظهار داشت: ثبت نام برای وام کمک ودیعه مسکن از طریق سامانه‌ جامع طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به نشانی saman.mrud.ir  در بخش ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای این تسهیلات از ساعت ۱۰ روز پنج شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ آغاز شده است اذعان داشت: سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در مرکز استان اصفهان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان است. همچنین بسته به اینکه تقاضاها در کدام شهرها و چه تعداد باشد قطعا روی تعدادی که می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند تاثیر می‌گذارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تاکید داشت: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن هستند باید دارای اجاره‌نامه و کد رهگیری باشند.

وی با اشاره به اینکه نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ساله است. عنوان کرد: در حال حاضر افرادی در اولویت دریافت وام ودیعه مسکن و معرفی به بانک هستند که سال‌های گذشته وام ودیعه را دریافت نکرده‌اند.

قاری‌قرآن خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰، تعداد ۱۶۰ هزار نفر جهت دریافت وام کمک ودیعه مسکن در استان اصفهان ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۱ هزار نفر حائز شرایط شناخته شدند و ۲۷ هزار و ۵۷۴ نفر نیز وام را دریافت کردند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.