تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر : 33541

واگذاری بالغ بر‌ ۱۵۰ هزار ‌سرویس فیبر نوری به مشتریان تا پایان سال آینده

واگذاری بالغ بر‌ ۱۵۰ هزار ‌سرویس فیبر نوری به مشتریان تا پایان سال آینده

معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان خبرداد؛ واگذاری بالغ بر‌ ۱۵۰ هزار ‌سرویس فیبر نوری به مشتریان تا پایان سال آینده معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان گفت: تا پایان سال آینده، بالغ بر‌ ۱۵۰ هزار ‌سرویس مبتنی بر فیبر نوری به مشتریان واگذار خواهد شد. به گزارش دنیای اسرار، احمد

Print Friendly, PDF & Email

معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان خبرداد؛
واگذاری بالغ بر‌ ۱۵۰ هزار ‌سرویس فیبر نوری به مشتریان تا پایان سال آینده
معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان گفت: تا پایان سال آینده، بالغ بر‌ ۱۵۰ هزار ‌سرویس مبتنی بر فیبر نوری به مشتریان واگذار خواهد شد.

به گزارش دنیای اسرار، احمد شاه میرزائی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان به همراه محمد جواد برمکی رئیس اداره روابط عمومی این مجموعه با سید مجید زنجانی معاون فنی، مرتضی صالحی شکیب معاون خبر و مهدی صالحی معاون برنامه ریزی و نظارت صدا وسیمای مرکز استان دیدار کرد.

احمد شاه میرزائی در این دیدار با اشاره به اجرای طرح جدید “نجما” توسط مخابرات در استان گفت: شرکت مخابرات ایران در راستای توسعه دسترسی عموم مردم به سرویس های باند پهن با سرعت و کیفیت بهینه، از سال ۱۴۰۱ طرح “نهضت جهادی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران“ با نام نجما را در دستور کار خود قرار داده و استان اصفهان بعنوان پیشرو در ارائه این فناوری، با همت والای کارکنان خود در حال عملیاتی کردن این طرح در سطح استان می باشد.

وی افزود: مخابرات اصفهان از سال ۱۳۹۵ نسبت به ایجاد شبکه فیبر نوری اقدام نموده و تاکنون موفق به ایجاد بیش از ۱۰۰ هزار ظرفیت قابل واگذاری فیبر نوری در اکثر شهرهای استان اصفهان شده و تا پایان سال آینده، بالغ بر‌ ۱۵۰ هزار ‌سرویس مبتنی بر فیبر نوری به مشتریان واگذار خواهد شد.

شاه میرزائی نقش صدا و سیما در سرعت بخشیدن به اجرای این طرح را مهم قلمداد کرد و اظهار کرد: اجرای این طرح هم افزایی، همکاری و حمایت همه جانبه کلیه دستگاه های حاکمیتی و خصوصی را می طلبد و صدا و سیما به عنوان رسانه ملی می تواند نقش بزرگی در تبیین این خدمت و آگاهی بخشی به مردم عزیز در مورد مزایای این طرح داشته باشد.

گفتنی است، در این دیدار طرفین به تحلیل و بررسی راهکارهای افزایش همکاری های دو جانبه در راستای تسریع اجرای این طرح پرداختند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.