تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 28866

وسوسه خرید فرش به قیمت کارخانه کلاهبرداری از آب درآمد

وسوسه خرید فرش به قیمت کارخانه کلاهبرداری از آب درآمد

به گزارش دنیای اسرار: رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری فردی که با آگهی جعلی فروش فرش ارزان قیمت در سایت های واسطه گر از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد. سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: با ارائه مرجوعه قضایی توسط دو نفر از شهروندان

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار: رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری فردی که با آگهی جعلی فروش فرش ارزان قیمت در سایت های واسطه گر از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.
 
سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: با ارائه مرجوعه قضایی توسط دو نفر از شهروندان به این پلیس با موضوع کلاهبرداری از طریق درج آگهی جعلی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی عنوان داشت: در بررسی های اولیه مشخص شد که آنان در سایت دیوار با مشاهده آگهی مربوط به فروش فرش به قیمت کارخانه، با فرد آگهی‌دهنده تماس گرفته که هریک ازمالباختگان مبلغ ۵۰ میلیون ریال به‌حساب فروشنده واریز می‌کنند.
این مقام انتظامی افزود:: برابر مستندات ارائه شده توسط مالباختگان، فرد کلاهبردار جهت جلب اعتماد خریداران تصاویری جعلی از بارگیری کالا و رسید باربری ارسال می‌کند که شاکیان پس از مدتی با توجه به عدم دریافت کالا، خواستار پیگیری موضوع از سوی پلیس فتا می‌شوند.
رئیس پلیس فتا استان خاطر نشان کرد: نهایتا با اقدامات تخصصی کارشناسان با دستور مقام قضایی متهم مورد شناسایی قرار گرفت و ضمن عودت وجه کلاهبرداری به مالباختگان، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: همانطور که در قوانین سایت‌های واسطه گر ذکر شده است این سایت‌ها هرگونه انجام معامله را در بستر فیزیکى و بر عهده خریدار و فروشنده واگذار کرده‌اند، بنابراین در خرید یا فروش کالا از این سایت ها به طرف مقابل اعتماد نکنید و از پرداخت وجه یا بیعانه خودداری قبل از رویت کالا و فروشنده خودداری کنید.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.