تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۵
کد خبر : 29556

پاسخگویی نماینده تام الاختیار وزیر علوم به مطالبات دانشگاهیان درقالب خدمت در دانشگاه اصفهان

پاسخگویی نماینده تام الاختیار وزیر علوم به مطالبات دانشگاهیان درقالب خدمت در دانشگاه اصفهان

مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت علوم با حضور در دانشگاه اصفهان در قالب میز خدمت با دانشگاهیان استان اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش دنیای اسرار، همزمان با سفر رئیس جمهور به این استان، دکتر علی شمسی‌پور مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت علوم به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر علوم

Print Friendly, PDF & Email

مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت علوم با حضور در دانشگاه اصفهان در قالب میز خدمت با دانشگاهیان استان اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش دنیای اسرار، همزمان با سفر رئیس جمهور به این استان، دکتر علی شمسی‌پور مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت علوم به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر علوم در محل میز ارتباطات مردمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه اصفهان مستقر شد و با هدف حفظ کرامت، مراجعه‌کنندگان با یکایک آنان دیدار چهره به چهره و گفت‌‌وگو کرده و به مطالبات مردمی در زمینه مسائل آموزش عالی پاسخ گفت.
مشاور وزیر علوم و مدیر کل حوزه وزارتی این وزارتخانه در این خصوص اظهار داشت: این سفر در واقع، بیست و پنجمین سفر هیات دولت به استان های کشور است و ما در میز ارتباطات مردمی به عنوان نماینده تام الاختیار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مستقر هستیم.
میز ارتباطات مردمی به منظور پاسخگویی به افرادی که در حوزه آموزش عالی مسئله و مشکلی دارند راه اندازی و در محل معاونت آموزش عالی مستقر شده است.
دکتر شمسی پور در ادامه افزود: مخاطبین ما معمولا دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ها هستند و بعضا مراجعات مردمی هم داریم.
وی تصریح نمود: تلاش ما بر این است که مسائل را خوب بشنویم و به سمت حل شدن سوق دهیم.
مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه اظهار داشت: در ۲۵ سفر گذشته هیات دولت، تقریبا نظام مسائل کلی استخراج شده است و معمولا دانشجویان مشکلات آموزشی، پژوهشی، نقل و انتقالات و سایر موارد را مطرح می کنند که ما راهنمایی می کنیم.
اعضای هیات علمی نیز به طور معمول درخصوص همسان سازی حقوق، تجهیزات آزمایشگاهی و سایر موارد آموزشی، پژوهشی و بحث نقل و انتقالات و کارکنان نیز در مورد تبدیل وضعیت استخدامی مشکلاتی را دارند که هدف ما نیز حل مشکلات و کسب رضایت جامعه هدف است.
گفتنی است: همزمان با سفر رییس جمهور به استان اصفهان، میز ارتباطات مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۵ و ۲۶ خرداد ۱۴۰۱از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ در محل معاونت آموزشی دانشگاه اصفهان واقع در درب شمالی این دانشگاه مستقر و جامعه دانشگاهی و دیگر اقشار مرتبط می توانند در روزهای یاد شده برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود به محل مذکور مراجعه نمایند.
شایان ذکر است: در محل میز ارتباطات مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه اصفهان دکتر شمسی پور نماینده تام الاختیار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر طیبی نماینده تام الاختیار دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه و نمایندگان دانشگاه ها حضور دارند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.