تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
کد خبر : 26959

پایه اصلی پیشگیری ازبیماریها، ورزش ونشاط است

پایه اصلی پیشگیری ازبیماریها، ورزش ونشاط است

سردار غلام‌رضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور :گفت: ورزش و نشاط برای آحاد جامعه پایه اصلی پیشگیری از بیماری‌ها است. به گزارش دنیای اسرار :صبح امروز ششم مردادماه، سردار غلام‌رضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در آیین تجهیز ۳۰۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان اصفهان که به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشت،

Print Friendly, PDF & Email

سردار غلام‌رضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور :گفت: ورزش و نشاط برای آحاد جامعه پایه اصلی پیشگیری از بیماری‌ها است.

به گزارش دنیای اسرار :صبح امروز ششم مردادماه، سردار غلام‌رضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در آیین تجهیز ۳۰۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان اصفهان که به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشت، گفت: ورزش و نشاط برای آحاد جامعه پایه اصلی پیشگیری از بیماری‌ها  است.
وی افزود: این امر به خصوص برای افرادی که بنا به دلایل مختلف از امکانات ورزشی و شرایط ورزش کردن دور هستند لازم و ضروری است.
سردار سلیمانی تجهیز روستاها به امکانات ورزشی را باعث ترویج فرهنگ ورزش در بین روستاییان و عشایر دانست و افزود: این امر یک رویکرد خداپسندانه در جهت توسعه فرهنگ ورزش و توسعه عدالت در سطح روستا و جامعه اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه در بین مردم در روستاها و عشایر فعالیت‌های جسمانی وجود دارد تشریح کرد: لازم است فعالیت‌های ورزشی مناسب با توجه به امکانات موجود در روستاها و عشایر تامین گردد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی روستاییان و عشایر منجر به وارد شدن صدمات جسمانی به آن‌ها می‌شود، به فراهم آوردن شرایطی که افراد بتوانند به صورت علمی ورزش کنند تاکید و اظهارکرد: ایجاد چنین شرایطی باعث می‌گردد که افراد دچار صدمات جسمانی نشوند.
وی در پایان از مهدی اسدی رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان و تمام فعالان حوزه ورزش روستایی تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار: علیرضا هژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.