تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
کد خبر : 32643

پخش سری جدید مستند “امین” از شبکه اصفهان

پخش سری جدید مستند “امین” از شبکه اصفهان

  معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از پخش قسمت جدید مستند امین با موضوع سرقت های توام با خشونت از سیمای مرکز اصفهان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلس بیان داشت: قسمت جدیدی مستند “امین” با موضوع سرقت های توام با خشونت

Print Friendly, PDF & Email

 

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از پخش قسمت جدید مستند امین با موضوع سرقت های توام با خشونت از سیمای مرکز اصفهان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلس بیان داشت: قسمت جدیدی مستند “امین” با موضوع سرقت های توام با خشونت تهیه و تولید شده که فردا جمعه درساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از سیمای مرکز اصفهان پخش می شود.

وی افزود: تهیه و تولید مستند امین به منظور افزایش سطح آگاهی های عمومی از آسیب ها و جرایم و همچنین آشنایی با بخش های مختلف فرماندهی انتظامی سال گذشته با همکاری صداو سیمای مرکز اصفهان کلید زده شد که تا کنون ۱۰ قسمت از این مستند پخش شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: تماشای مستند امین که حاصل تلاش مشترک کارشناسان این معاونت و کارشناسان صدا و سیما است می تواند در ارتقای سطح دانش و آگاهی عمومی شهروندان نسبت جایگاه پلیس و نحوه ارتباط با آن مفید و مؤثر باشد.

این مقام انتظامی در خاتمه خاطر نشان کرد: از شهروندان می خواهیم هرگونه انتقاد، پیشنهاد، نظر در خصوص این برنامه و همچنین شکایت یا تقدیر از عملکرد کارکنان پلیس را ازطریق تماس با شماره تلفن ۱۹۷ با ما درمیان بگذارند چرا که این تماس ها قطعاً در بهبود عملکرد پلیس و ارائه بهتر خدمات به شهروندان تاثیرگذار خواهد بود.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.