تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
کد خبر : 31904

پروژه آبرسانی به روستای نهضت آباد شهرستان نجف آباد افتتاح شد

پروژه آبرسانی به روستای نهضت آباد شهرستان نجف آباد افتتاح شد

به گزارش دنیای اسرار:مراسم افتتاحیه این پروژه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، قائم مقام آبفای استان اصفهان، مدیر آبفای نجف آباد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان نجف آباد برگزار شد. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در این مراسم با بیان این که امیدواریم افتتاح این پروژه مقدمه ای برای

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مراسم افتتاحیه این پروژه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، قائم مقام آبفای استان اصفهان، مدیر آبفای نجف آباد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان نجف آباد برگزار شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در این مراسم با بیان این که امیدواریم افتتاح این پروژه مقدمه ای برای پیشرفت‌های پروژه‌های آبرسانی در سطح شهرستان نجف آباد و استان اصفهان باشد گفت: آب اساسی‌ ترین نیاز بشریت است و افتتاح طرح‌های آبرسانی مایه مباهات و خوشحالی برای مردم و مسئولان است.
مهران زینلیان به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مردم و مسئولان استان اصفهان اشاره و بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی خطاب به مسئولان استان اصفهان بر اهتمام به کار و تلاش شبانه روزی تاکید داشتند و افتتاح چنین پروژه‌هایی مصداق تلاش شبانه روزی است و تلاش آبفای استان در راستای آبرسانی پایدار به مردم شریف استان اصفهان ستودنی است.
شایان ذکر است این پروژه شامل احداث مخزن دو هزار متر مکعبی با مشارکت دهیاری روستای نهضت آباد به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال و اجرای خط رفت و برگشت در قطرهای ۱۶۰، ۲۰۰ و ۲۵۰ میلی متر به طول ۴۳۵۰ متر به مبلغ ۵۵ میلیارد ریال است که در مدت ۵ سال اجرا شد.
گفتنی است با تکمیل این پروژه مشکلات آبرسانی به این روستا مرتفع گردید تا ۱۸۰۰ خانوار این روستا شامل ۴۸۰۰ نفر آب شرب آشامیدنی و بهداشتی را با کیفیت و کمیت بهتری مصرف کنند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.