تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر : 29298

پنجمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان اصفهان آغاز شد 

پنجمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان اصفهان آغاز شد 

به گزارش دنیای اسرار: بهزاد رضایی در آئین افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان حضوری و مجازی اظهارکرد: ۲۴ استان در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند و این نشان دهنده سطح کمی و کیفی این مسابقات است. وی در ادامه گفت: هدف از برگزاری این مسابقات برد و

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: بهزاد رضایی در آئین افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان حضوری و مجازی اظهارکرد: ۲۴ استان در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند و این نشان دهنده سطح کمی و کیفی این مسابقات است.

وی در ادامه گفت: هدف از برگزاری این مسابقات برد و باخت نیست بلکه هدف اصلی بالا بردن مهارت دانشجویان در حوزه‌های مختلف مخصوصاً فن بیان و سخنوری است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان با بیان اینکه مسابقات مناظره دانشجویی سبب می شود که افراد تفکرات خود را مطرح کنند، تصریح کرد: این مسابقات زمینه ای را ایجاد می کند که دانشجویان بتوانند با مطالعه و تحقیق به نحوی شایسته در یک گفتمان شرکت کنند و از این طریق خواسته ها و نیازهایشان را مطرح کنند.

رضایی ادامه داد: در مناظرات یک توافق دوطرفه ایجاد می شود و به  معقول ترین نتیجه می توان دست پیدا کرد.

وی با بیان اینکه هدف دانشگاه جامع علمی کاربردی توسعه مهارت ها است مطرح کرد: دانشگاه جامع در حوزه مناظرات همواره پیشتاز بوده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان با اشاره به اینکه مسابقات مناظره دانشجویی باعث رشد و تعالی دانشجویان می شود، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات سعی شده با اصلاح آئین نامه و تدوین شیوه نامه تا حد امکان عدالت برقرار شود‌.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.