تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
کد خبر : 31821

پیش بینی و پیشگیری هوشمندانه از وقوع جرایم در دستور کار پلیس اصفهان

پیش بینی و پیشگیری هوشمندانه از وقوع جرایم در دستور کار پلیس اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، با اشاره به پیشرفت های پلیس در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی، پیش بینی و پیشگیری هوشمندانه از وقوع جرایم را به عنوان برنامه و رویکرد جدید پلیس استان اصفهان برشمرد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تبریک

Print Friendly, PDF & Email

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، با اشاره به پیشرفت های پلیس در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی، پیش بینی و پیشگیری هوشمندانه از وقوع جرایم را به عنوان برنامه و رویکرد جدید پلیس استان اصفهان برشمرد.
به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تبریک چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به راحتی بدست نیامد بلکه این انقلاب حاصل ریخته شدن خون جوانان برومند این مرز و بوم و شکنجه انقلابیون مؤمن و ولایتمدار در شکنجه گاه های ساواک و اتحاد و همبستگی مردم و نیروهای مسلح است و امروز ما و ظیفه داریم تا با تمام وجود از این انقلاب حراست کنیم.
وی در ادامه مردمی شدن پلیس را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران توصیف کرد و بیان داشت: مردمی شدن و استفاده از نیروهای مردمی و حضور جدی پلیس در عرصه های اجتماعی از جمله فرهنگی، علمی، پژوهشی و آموزشی از برکات انقلاب اسلامی است.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: امروز مردم، پلیس را از خود می دانند و کلانتری و پاسگاه ها مأمن و پناهگاه و امید اول و آخر مردم است و پلیس نیز موفقیت های خود در انجام بهتر ماموریت ها و دستگیری مجرمان و برقراری امنیت را مدیون مشارکت و همکاری و همراهی مردم می داند و این تعامل دو سویه بین پلیس و مردم را می توان از مهمترین دستاورد های انقلاب نام برد که در هیچ جای دنیا به این گستردگی و کیفیت وجود ندارد.
سرهنگ کریمی عنوان داشت: در گذشته نیروهای پلیس حافظ نظام طاغوت زمان بودند و چون این نظام نیز وابسته به رژیم های استکباری بود مجبور بودند سیاست ها و گفته های دیکته شده آنان را انجام دهند و باید گفت که هیچ اراده و استقلالی از خود نداشتند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس در دوران طاغوت به دلیل اینکه مقابل دین و ارزش ها قرار داشت نتوانسته بود در بین مردم نیز جایگاه اجتماعی پیدا کند اظهار داشت: امروز برخلاف آن زمان پلیس حافظ ارزش های نظام اسلامی بوده و پایبندی به دین و در خط ولایت بودن را افتخاری بزرگ برای خود می داند.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به رشد و پیشرفت چشمگیر پلیس ایران در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به سرعت گام های پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگری پیموده و امنیت مردم را نه تنها در فضای داخلی بلکه در فضای مجازی نیز به بهترین شکل ممکن تامین می کند.
این مقام انتظامی، پیش بینی و پیشگیری هوشمندانه از وقوع جرایم را از برنامه ها و رویکردهای جدید فرماندهی انتظامی استان اصفهان برشمرد و اظهار داشت: پلیس با استفاده از ابزارها و دست افزار های هوشمند خود سعی می کند جرایم و آسیب ها را قبل از وقوع پیش بینی، شناسایی و با تحلیل دقیق تهدید ها از وقوع آنها جلوگیری کند و در این رویکرد از تمام ظرفیت های مردمی و نهادها و دستگاه ها نیز بهره می برد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.