تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
کد خبر : 27016

کام تلـخ مردم در پایان دولت گشایش‌ها

کام تلـخ مردم در پایان دولت گشایش‌ها

به گزارش دنیای اسرار:شهره باقری _ سرانجام با تحمل مشکلات توسط مردم و تحمیل هزینه‌های بسیار به کشور، دولت‌ آقای روحانی در حالی رو به اتمام است که ایران امروز با مشکلات بسیاری از جمله خیزش سریع کرونا، بیکاری، گرانی، تنش آبی و مشکلات برخی استان‌ها به خصوص خوزستان همراه است.بخشی از مشکلات کشور مربوط

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:شهره باقری _ سرانجام با تحمل مشکلات توسط مردم و تحمیل هزینه‌های بسیار به کشور، دولت‌ آقای روحانی در حالی رو به اتمام است که ایران امروز با مشکلات بسیاری از جمله خیزش سریع کرونا، بیکاری، گرانی، تنش آبی و مشکلات برخی استان‌ها به خصوص خوزستان همراه است.
بخشی از مشکلات کشور مربوط به ساختار سیاسی جامعه، روابط بین‌الملل و تحریم‌های وضع شده توسط سازمان ملل و آمریکا و بخش عمده‌ای نیز بی‌ کفایتی و تفکر لیبرالی دولت مردان است.
اگر چه مردم از عملکرد و عدم پاسخگویی مناسب دولت تدبیر و امید خاطره خوبی ندارند ولی نباید به گونه‌ای وانمود شود که رفع کل مشکلات کشور فقط در اختیار قوه مجریه بوده و دیگر عوامل خارجی و داخلی تاثیری در این نابسامانی‌ها ندارند و باید توجه داشت که جدای از هیات وزیران، هزاران کارمند و مدیر خدوم در بدنه دولت طی سال‌های گذشته به خدمت رسانی مشغول بوده‌اند که نباید احساس بی توجهی کنند.
علاوه بر این عوامل استکباری در داخل و خارج کشور به دنبال بهانه‌ای برای ایجاد آشوب در کشور هستند و عاقلانه نیست که هر مطلبی با منشا نامعلوم که اهداف سویی را نیز دنبال می‌کند در گروهای فضای مجازی باز نشر پیدا کند چرا که افراد با بصیرت بر مبنای تفکر و دانایی، واقعیات جامعه را ارزیابی کرده و بر اساس آن اظهار نظر می‌کنند.
همچنین روش برخورد رهبر حکیم انقلاب در آخرین دیدار با هیات دولت می‌تواند الگوی خوبی درباره رفتار با دولت در روزهای پایانی و خداحافظی با پاستور باشد.
از طرفی رمز موفقیت دولت آینده در همفکری و هماهنگی بین قوای سه گانه است و موقعیت سنجی و ارزیابی افکار عمومی در ارایه طرح‌ها و لوایح از الزامات این هماهنگی است که نشانه‌های این هماهنگی باید از هم اکنون ظهور و بروز کند.
بر کسی پوشیده نیست که اولویت امروز کشور رفع موانع تولید با رویکرد حل مشکلات اقتصادی مردم است، ولی شاهدیم که عصاره فضائل ملت به سراغ طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی رفته است.
یادآوری این نکته برای وکلای مردم در مجلس شورای اسلامی لازم است که ارائه هر طرح، با اقناع افکار عمومی و زمان سنجی مناسب و همچنین ارزیابی نظرات افراد آگاه و دیدگاه‌های مردم میسر است نه اعمال نظر تنی چند از افراد فاقد تقوای دینی و سیاسی.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.