تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر : 31671

کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان

کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان

در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان صورت پذیرفت : کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در مجموع امتیاز شاخص های عمومی و اختصاصی گروه آموزشی،پژوهشی وفرهنگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان رتبه برتر در مجموع

Print Friendly, PDF & Email

در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان صورت پذیرفت : کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در مجموع امتیاز شاخص های عمومی و اختصاصی گروه آموزشی،پژوهشی وفرهنگی
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را کسب کرد.
به گزارش دنیای اسرار:با حضور دکتر سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان و رییس ستاد بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان، دکترمیثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، محمدرضا قاسمی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دبیر جشنواره و جمعی از مقامات استانداری و مدیران کل دستگاههای اجرایی استان از عملکرد سال ۱۴۰۰، نه نهاد اجرایی اصفهان در این جشنواره تجلیل شد.
این مراسم روز پنجشنبه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ به ‌منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در محل «دانشگاه علوم پزشکی اصفهان» برگزار شد.
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی رتبه برتر گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را کسب نمود.
در این مراسم از آرش اخوان طبسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.
لازم بذکر است از ثریا عمادی کارشناس امورحقوقی اداره کل و مسعود سلمانی کارپرداز مرکز آموزش فنی وحرفه ای چادگان به عنوان برگزیدگان خدمت مجموعه آموزش فنی و حرفه ای قدردانی شد.
در قسمتی از متن تندیس که به امضاء سید رضا مرتضوی استاندار و رییس ستاد بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان خطاب به آرش اخوان مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آمده است:‌ تلاش ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان موجب شده است از طرف ستاد بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان به عنوان دستگاه برتر درکسب امتیاز مجموع شاخص های عمومی واختصاصی گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی شناخته و معرفی شوید. این موفقیت را به جنابعالی و تمام کارمندان شریف آن دستگاه تیریک گفته وانتظار می رود به نحو مقتضیاز همکارانتان تقدیر وتشکر نمایید.
امید است با استمرار و تکاپوی ویژه در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین وبا اهتمام بر تحقق سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وبرنامه های دولت مردمی، موجب ارتقای کارآمدی دولت سیزدهم ، رضایت حداکثری مردم، ایجاد آرامش ودمیدن روح امید در کالبد جامعه و سرافرازی میهن عزیزمان، ایران اسلامی شوید.باآرزوی موفقیت روز افزونتان از درگاه خداوند متعال.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.