تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
کد خبر : 31902

 کشف خودروی ۲۵ میلیاردی قاچاق از یک پارکینگ عمومی

 کشف خودروی ۲۵ میلیاردی قاچاق از یک پارکینگ عمومی

  جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سردار” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگ اه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی حین گشت

Print Friendly, PDF & Email

 

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سردار” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگ اه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی حین گشت زنی و سرکشی از پارکینگ های سطح شهر اصفهان به وجود یک دستگاه خودروی تویوتالندکروز در یکی از پارکینگ های شهر مشکوک و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام بررسی ها و استعلامات صورت گرفته دریافتند که این خودرو فاقد اصالت و همچنین فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و به صورت قاچاق وارد استان شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی خودروی مذکور را ۲۵ میلیارد ریال اعلام کردند گفت: در این خصوص خودرو توقیف و پرونده آن برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.