تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر : 30956

کشف مرغ غیر بهداشتی درخمینی شهر

کشف مرغ غیر بهداشتی درخمینی شهر

به گزارش دنیای اسرار :فرمانده انتظامی شهرستان”خمینی شهر”از کشف ۵۰۰ کیلو مرغ غیر بهداشتی در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبرداد. سرهنگ”غلامرضا براتی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در اجرای طرح های مبارزه با مفاسد اقتصادی و جلوگیری از تولید و عرضه کالاهای مصرفی فاقد کیفیت و غیر بهداشتی، مأموران فرماندهی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار :فرمانده انتظامی شهرستان”خمینی شهر”از کشف ۵۰۰ کیلو مرغ غیر بهداشتی در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبرداد.
سرهنگ”غلامرضا براتی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در اجرای طرح های مبارزه با مفاسد اقتصادی و جلوگیری از تولید و عرضه کالاهای مصرفی فاقد کیفیت و غیر بهداشتی، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر از نگهداری محموله مرغ غیر بهداشتی در یکی از واحد های صنفی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی مرجع قضایی به همراه کارشناسان اداره صمت به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این واحد صنفی متخلف،مقدار ۵۰۰ کیلو مرغ غیربهداشتی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد به شهروندان توصیه کرد: قبل از خرید و مصرف هرگونه مواد غذایی حتما به سلامت و تاریخ انقضای آن توجه کرده و از خرید مایحتاج روزانه خود از فروشگاه های غیر مجاز و نامطمئن خودداری کنند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.