تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
کد خبر : 32558

کشف ۱۰۳ کیلو مواد اولیه ساخت ترقه های پرخطر در اصفهان

کشف ۱۰۳ کیلو مواد اولیه ساخت ترقه های پرخطر در اصفهان

  فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۰۳ کیلو مواد اولیه ساخت ترقه های دست ساز خطرناک و دستگیری ۲ متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”حسین بساطی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه توسط فردی

Print Friendly, PDF & Email

 

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۰۳ کیلو مواد اولیه ساخت ترقه های دست ساز خطرناک و دستگیری ۲ متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”حسین بساطی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه توسط فردی در یکی از مناطق شهرستان اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، به محل سکونت متهم اعزام و دربازرسی از محل موفق به کشف ۱۰۳ کیلو مواد اولیه ساخت ترقه های دست ساز پرخطر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به این که در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: پلیس با افرادی که بخواهند با تهیه و توزیع مواد محترقه نظم جامعه و امنیت شهروندان را به خطر بیاندازند به شدت برخورد خواهدکرد و از مردم نیز می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.