تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
کد خبر : 31034

کشف ۳ هزار فشنگ جنگی در طرح ذوالفقار۲

کشف ۳ هزار فشنگ جنگی در طرح ذوالفقار۲

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح ذوالفقار۲،مأموران انتظامی این فرماندهی موفق به کشف۳۲ قبضه انواع سلاح گرم و بیش از۳هزارفشنگ جنگی شدند. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”حسین بساطی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: طرح ذوالفقار۲ با هدف ارتقاءامنیت اجتماعی با بکار گیری توان حداکثری کارکنان این فرماندهی در سطح

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح ذوالفقار۲،مأموران انتظامی این فرماندهی موفق به کشف۳۲ قبضه انواع سلاح گرم و بیش از۳هزارفشنگ جنگی شدند.
به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”حسین بساطی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: طرح ذوالفقار۲ با هدف ارتقاءامنیت اجتماعی با بکار گیری توان حداکثری کارکنان این فرماندهی در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در اجرای این طرح که با هماهنگی مرجع قضائی انجام شد مأموران موفق شدند با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی تعداد۱۰ قبضه سلاح جنگی،۱۰قبضه سلاح شورشی و شکاری غیرمجاز ، ۱۲ قبضه سلاح بادی غیرمجاز،۱۶۳ تیغه انواع سلاح سرد و بیش از ۳ هزار فشنگ جنگی کشف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این راستا تعداد۱۰ نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: افرادی که با وارد کردن و نگهداری سلاح های غیر مجاز سعی در ناامن کردن جامعه دارند بدانند پلیس با تلاش و اقدامات شبانه روزی خود با قاطعیت با این افراد برخورد خواهد کرد و اجازه جولان به مخلان امنیت و آرامش شهروندان را نخواهد داد و در این راه از مردم می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.