تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
کد خبر : 31453

کلاهبرداری ۸ میلیاردی با وعده صدور کارت پایان خدمت در فضای مجازی

کلاهبرداری ۸ میلیاردی با وعده صدور کارت پایان خدمت در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان اصفهان خبرداد؛کلاهبرداری ۸ میلیاردی با وعده صدور کارت پایان خدمت در فضای مجازی رئیس پلیس فتا استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که با وعده صدور کارت پایان خدمت در شبکه های اجتماعی، از مشمولان کلاهبرداری می کرد خبرداد. به گزارش دنیای اسرار، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی بیان داشت: در

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس فتا استان اصفهان خبرداد؛کلاهبرداری ۸ میلیاردی با وعده صدور کارت پایان خدمت در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که با وعده صدور کارت پایان خدمت در شبکه های اجتماعی، از مشمولان کلاهبرداری می کرد خبرداد.

به گزارش دنیای اسرار، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس به بهانه صدور کارت پایان خدمت، مبلغ ۸ میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کرده بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی که در پیام رسان واتساپ پس از آشنایی و تماس با فردی که ادعای صدور کارت پایان خدمت داشته ، طی چند نوبت اقدام به واریز مبلغ ۸ میلیارد ریال وجوه درخواستی وی در قالب ارز دیجیتال کرده است با گذشت مدت زمان زیادی انتظار،نه تنها کارتی دریافت نکرده بلکه مجددا از سوی فرد کلاهبردار از وی درخواست وجه می شده است.

رئیس پلیس فتا استان ادامه داد: با بررسی مستندات و اظهارت شاکی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی یک متهم در این خصوص شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی جهت انجام اقدامات قانونی، به شهروندان توصیه کرد: تنها مرجع ارائه خدمات به مشمولان خدمت سربازی سازمان وظیفه عمومی فراجا است، بنابراین مشمولان و خانواده هایشان توجه داشته باشند به هیچ عنوان به افراد سودجو در فضای حقیقی یا مجازی که ادعاهایی نظیر دریافت معافیت سربازی، کسر خدمت یا پایان خدمت دارند اعتماد نکرده  و تخلفات صورت گرفته در فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری لینک ثبت گزارش های مردمی با ما در میان بگذارند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.