تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۸:۵۵
کد خبر : 31156

کمک مالی ۴۰۰ میلیون تومانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان به محکومین مالی جرایم غیر عمد

کمک مالی ۴۰۰ میلیون تومانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان به محکومین مالی جرایم غیر عمد

شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان با اختصاص مبلغ ۴ میلیارد ریال کمک نقدی، مقدمات آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را رقم زد تا ایشان به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردند. به گزارش دنیای اسرار، طی آیینی با حضور محمد سرمدی مدیرعامل، این شرکت در جهت اجرای مسئولیت‌های اجتماعی و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مشارکت

Print Friendly, PDF & Email

شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان با اختصاص مبلغ ۴ میلیارد ریال کمک نقدی، مقدمات آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را رقم زد تا ایشان به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردند.

به گزارش دنیای اسرار، طی آیینی با حضور محمد سرمدی مدیرعامل، این شرکت در جهت اجرای مسئولیت‌های اجتماعی و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مشارکت نمود و با این کار خداپسندانه چند تن از زندانیان، به آغوش خانواده بازگشتند.

شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان در راستای پیشبرد اهداف هلدینگ پتروپالایش اصفهان بر محور توقف خام­ فروشی، تولید فرآورده­های با­ ارزش افزوده بالا و صادرات محصولات با هدف نگاهداشت محیط زیست، چابک سازی سازمان، کاهش بوروکراسی، تسریع در اجرای پروژه­های بزرگ پترو پالایشی، افزایش تولید محصولات با ارزش بنزین و گازوئیل، تولید محصول با ارزش پروپیلن فعالیت می­کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.