تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر : 27130

۵ گزینه برای انتخاب شهردار اصفهان در دست بررسی است

۵ گزینه برای انتخاب شهردار اصفهان در دست بررسی است

رئیس شورای شهر اصفهان: ۵ گزینه برای انتخاب شهردار اصفهان در دست بررسی است اصفهان – رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پنج گزینه برای انتخاب شهردار اصفهان در دست بررسی است و به زودی شهردار اصفهان را معرفی خواهیم کرد. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر، محمد نورصالحی پیش از ظهر یکشنبه در چهارمین

Print Friendly, PDF & Email

رئیس شورای شهر اصفهان:

۵ گزینه برای انتخاب شهردار اصفهان در دست بررسی است

اصفهان – رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پنج گزینه برای انتخاب شهردار اصفهان در دست بررسی است و به زودی شهردار اصفهان را معرفی خواهیم کرد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازمهر، محمد نورصالحی پیش از ظهر یکشنبه در چهارمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت ایام عزاداری ماه محرم با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) درس‌های زیادی را برای ما داشته است، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر، عدالت‌خواهی، عزت و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و ظلم ستیزی از مهم‌ترین درس‌های این حادثه تاریخی است.

وی با اشاره به اینکه قیام عاشورا چشمه‌ای جوشان و خروشان است که از آب زلال خود تشنگان معرفت و حقیقت را سیراب کرده و الهام‌بخش بسیاری از نهضت‌های حق علیه باطل بوده است، ابراز داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل نیز از دستاوردهای این قیام بوده که توانسته به میزان قابل توجهی عدالت محوری و ظلم ستیزی را محقق سازد و ماندگاری انقلاب را نیز مدیون قیام عاشورا هستیم.

رئیس شورای شهر اصفهان همچنین به سالروز بازگشت آزادگان به کشور در ۲۶ مرداد ۶۹ اشاره کرد و ادامه داد: آزادگان ایران اسلامی در برابر فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط جامعه کوچک خود را براساس اخلاق حسنه بنا نهادند و هراسی از شکنجه‌ها دشمن بعثی به خود راه ندادند.

عزاداری‌های محرم با عظمت اما با رعایت پروتکل‌ها انجام شود

وی در ادامه با اشاره به تعطیلات ۶ روزه در کشور اضافه کرد: این ایام مصادف شده با مراسم عزاداری امام حسین (ع) که ضروری است این مراسم‌ها با عظمت اما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

نورصالحی در ادامه به اعمال محدودیت‌های سفر در این ایام نیز اشاره کرد و گفت: ضروری است نیروی انتظامی در این زمینه دقت و توجه لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اصفهان در شیوع کرونا وضعیت نامناسبی را دارد و کادر درمان دچار فرسودگی شده‌اند، تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم نسبت به سلامتی خود توجه داشته باشند.

دستگاه‌های نظارتی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های نظارتی نیز باید در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه کافی را داشته باشند، اضافه کرد: لزوم همکاری همگانی برای کمک به کادر درمان امری ضروری است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری آماده همکاری برای توسعه فضاهای مناسب برای راه‌اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا است، ادامه داد: در این زمینه لازم است جلسه مشترک دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت شهری اصفهان برگزار شود.

نورصالحی با بیان اینکه بخش‌های مختلف شهرداری اصفهان در پنج روز تعطیلی آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند، اضافه کرد: در این زمینه نظارت کافی نیز صورت خواهد گرفت.

قطعی مکرر برق در اصفهان دردسر ساز شده است

وی با بیان اینکه قطعی مکرر برق در اصفهان دردسر ساز شده و بسیاری از خانواده‌ها با توجه به شرایط فعلی برای نگهداری بیماران در منزل نیاز به برق دارند، تصریح کرد: نیاز است قطعی برق در شهر مدیریت شود تا قطعی‌ها مشکلات این بیماران را تشدید نکند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در پایان نیز گریزی به روند انتخاب شهردار اصفهان زد و ادامه داد: در میان گزینه‌های انتخاب شهردار اصفهان افراد فرهیخته با سابقه مدیریتی بالا در سطح کشور وجود داشتند اما برخی از آن‌ها به دلیل جایگاه شغلی که داشتند یا فرصتی که برای حضور در مسئولیت‌های دیگر در اختیار آن‌ها بود از ادامه فرایند انتخاب شهردار کنار رفتند.

وی افزود: در حال حاضر به پنج گزینه رسیدیم و فرایند مصاحبه و گزینش نهایی در حال انجام است و امیدواریم در فرصت زمانی که داریم به گزینه نهایی برسیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.