تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر : 33749

۶۰ درصد مشکلات سامانه «اصنو» رفع شده است

۶۰ درصد مشکلات سامانه «اصنو» رفع شده است

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان: ۶۰ درصد مشکلات سامانه «اصنو» رفع شده است رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر تلاش برای رفع مشکلات سامانه اصنو گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده، در حال حاضر ۶۰ درصد مشکلات سامانه «اصنو» که در مرحله اول

Print Friendly, PDF & Email

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان:
۶۰ درصد مشکلات سامانه «اصنو» رفع شده است
رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر تلاش برای رفع مشکلات سامانه اصنو گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده، در حال حاضر ۶۰ درصد مشکلات سامانه «اصنو» که در مرحله اول به معاونت شهرسازی تذکر داده بودیم، رفع شده است.

به گزارش دنیای اسرار:رسول میرباقری ، با اشاره به اینکه شهرسازی الکترونیک اقدامی بسیار ظریف و تخصصی است، اظهار کرد: این موضوع به‌طور معمول هم زمان‌بر است و مشکلات فراوانی دارد اما از همان ابتدا که شهرسازی الکترونیک به اجرا درآمد، تلاش شد تا معاونت شهرسازی شهرداری و شورای اسلامی شهر با قدرت این موضوع را رصد کنند.

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی سامانه اصنو منافع عده‌ای در شهر دچار مشکل شده است، لذا سعی در بزرگنمایی ایرادهای شهرسازی الکترونیک دارند، افزود: مشاور شورای اسلامی شهر و گروه تحقیقی که به مناطق می‌رفتند، مواردی را پس از چند ماه در مورد شهرسازی الکترونیک بررسی و ایرادهایی را استخراج کرده است که این موارد به‌صورت مکتوب در جلسات پیگیری و رصد شد و تاکنون ۶۰ درصد مشکلات سامانه «اصنو» که در مرحله اول به معاونت شهرسازی تذکر داده بودیم، رفع شده است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: مشکلات قبلی که همچنان رفع نشده بود، به‌همراه موارد جدید لیست و به‌صورت ماهانه رصد می‌شود تا این ایرادها به‌طور نهایی برطرف شود یا به حداقل برسد.

وی گفت: مسیری که سامانه اصنو طی می‌کند، بسیار قابل قبول است، اگر اجرای سامانه سرا ۸ در طول پنج سال به‌طور کامل روی سیستم‌ها پیاده و مشکلات آن برطرف شده است و ما بتوانیم مشکلات سرا ۱۰ را به‌مدت دو سال برطرف کنیم، درواقع توانسته‌ایم به‌مدت چهار سال در زمان بازدهی و عملکرد صرفه‌جویی کنیم.

میرباقری افزود: امیدواریم با شناسایی این ایرادها، هرچه سریع‌تر مشکلات سامانه اصنو رفع شود و شهروندان شیرینی مزایای اجرای شهرسازی الکترونیک را بیشتر بچشند و از آن استفاده کنند.

وی با تاکید بر لزوم ارائه آموزش و صدور گواهی جهت ارائه بهتر خدمات از سوی معاونت برنامه‌ریزی، خاطرنشان کرد: اگر این اقدام به خوبی انجام شود، مشکلات شهروندان نیز رفع می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.