تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
کد خبر : 32303

۷۰۰ موقوفه در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد

۷۰۰ موقوفه در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد

  مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: ۷۰۰ موقوفه در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان داشت: ۷۰۰ موقوفه در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد. به گزارش دنیای اسرار: حجت الاسلام محمدحسین بلک در همایش مدیران ثبتی و اوقاف شهرهای  استان اصفهان در

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

۷۰۰ موقوفه در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان داشت: ۷۰۰ موقوفه در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد.

به گزارش دنیای اسرار: حجت الاسلام محمدحسین بلک در همایش مدیران ثبتی و اوقاف شهرهای  استان اصفهان در امامزاده سید محمد خمینی‌شهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: وقف از مسائل مهمی است که جنبه های وسیعی دربردارد و باید در نقل و انتقال آن دقت فراوان داشت.

وی با بیان این مطلب که تصرف و مالکیت از موضوعات مهم وقف است توضیح داد: در خصوص مالکیتهایی که با اشکال مواجه است، با پیگیری‌های اداره اوقاف و قوه قضائیه این مشکلات مرتفع می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به نیازهای روز جامعه اشاره نمود و بیان کرد: مردم می توانند وقفهای خود را در هر زمینه ای که تمایل دارند وقف کنند اما بهتر آن است که این موقوفات امروز که با کمبود مسکن مواجه هستیم در این راستا باشد.

حجت الاسلام بلک با بیان اینکه ۷۰۰ موقوفه در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد تشریح کرد:برخی پروژه های وقفی وجود دارد که باید آنها را به در آمد زایی برسانیم و از موقوفاتی‌ که در اختیار اداره اوقاف و امور خیریه وجود دارد باید ساخت این موقوفات تکمیل شود تا درآمد زایی نیز انجام شود.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.