تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 7184

آئین افتتاح ۴ پروژه شهری زنجان برگزار شد

آئین افتتاح ۴ پروژه شهری زنجان برگزار شد

آئین افتتاح چهار پروژه شهری زنجان با حضور مدیران شهرداری و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر زنجان برگزار شد. دنیای اسرار- زنجان: مراسم افتتاح چهار پروژه شهرداری زنجان ظهر امروز  همزمان با دهه فجر و با حضور جمعی از مسؤولان برگزار شد.در این مراسم که به صورت هماهنگی برگزار شد، آرامستان شهرداری، بازارچه شهید رجایی، ساختمان سیما

Print Friendly, PDF & Email

آئین افتتاح چهار پروژه شهری زنجان با حضور مدیران شهرداری و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر زنجان برگزار شد.

دنیای اسرار- زنجان: مراسم افتتاح چهار پروژه شهرداری زنجان ظهر امروز  همزمان با دهه فجر و با حضور جمعی از مسؤولان برگزار شد.
در این مراسم که به صورت هماهنگی برگزار شد، آرامستان شهرداری، بازارچه شهید رجایی، ساختمان سیما و منظر شهرداری زنجان و گلخانه مرکزی افتتاح شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: همراهی و همدلی در شریط سخت فعلی عامل بزرگی در پیشبرد اهداف مدیریت شهری است.
اسماعیل دویران با اشاره به برخی از پروژه‌های مدیریت شهری افزود: این روزها شاهد وفاق بسیار خوبی بین اعضا شورای شهر و مجموعه شهرداری هستیم که همین امر موجب پیشبرد بهتر برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری شده است.
وی یکی از پروژه‌های افتتاح شده شهرداری را راه‌اندازی بازارچه‌های محلی عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی این بازارچه‌ها علاوه بر کمک به اشتغالزایی موجب تسهیل در روند دستیابی به کالاهای مورد نیازشان خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان همچنین به فعالیت بازار روز زنجان در محل فعلی اشاره کرد و گفت: شهرداری در جانمایی این محل از منافع خود گذشته است که باید تلاش کنیم در این بازارچه‌ها بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم که این امر نیازمند همکاری  و همدلی همه مسؤولان است.

منبع:فارس

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.