تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
کد خبر : 30784

آئین تجلیل از بازنشستگان پالایشگاه اصفهان/۱۰ درصد نیروی شرکت‌های جدید از فرزندان بازنشستگان باشد

آئین تجلیل از بازنشستگان پالایشگاه اصفهان/۱۰ درصد نیروی شرکت‌های جدید از فرزندان بازنشستگان باشد

مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان گفت:۱۰ درصد ظرفیت استخدام در شرکت‌های تازه تاسیس پالایشگاه اصفهان در صورت موافقت هیئت مدیره به فرزندان بازنشستگان اختصاص می‌یابد. به گزارش دنیای اسرار، آئین تجلیل از بازنشستگان یک دهه اخیر شرکت پالای نفت اصفهان در سالن اجتماعات شهرک شهید منتظری برگزار شد. حضور بازنشستگان در این مراسم چشمگیر بود

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان گفت:۱۰ درصد ظرفیت استخدام در شرکت‌های تازه تاسیس پالایشگاه اصفهان در صورت موافقت هیئت مدیره به فرزندان بازنشستگان اختصاص می‌یابد.
به گزارش دنیای اسرار، آئین تجلیل از بازنشستگان یک دهه اخیر شرکت پالای نفت اصفهان در سالن اجتماعات شهرک شهید منتظری برگزار شد.
حضور بازنشستگان در این مراسم چشمگیر بود و همه آنها از اینکه بعد از مدت‌ها دوباره همکاران قدیمی را دیدند، خوشحال بودند.
محسن قدیری، مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان در این مراسم خطاب به بازنشستگان گفت: بهترین نفراتی که در پالایشگاه اصفهان مشغول به کار بودید و امروز هر چه داریم و برنامه ریزی می‌کنیم بخاطر انرژی و ظرفیتی که شما برای ما ایجاد کردید، از اینکه سایه شما بالای سر ماست ممنون هستیم، آنچه از شما یادگرفتم را امروز با گروه همکارانم اجرا می‌کنیم.
وی در خصوص برنامه‌های در دستور کار برای مدیریت راهبردی شرکت پالایش نفت اصفهان تصریح کرد: هدف‌گذاری دقیق، تعیین اولویت‌ها، عدم توجه به رقابت سنتی، توجه به میانبرها، ضرورت ریشه یابی مسائل در فرایند حل مساله، عدم غفلت نسبت به مسائل ریشه‌ای، توجه به مسائل کلیدی، انتخاب درست مدیران، کارپروری و مدیرپروری، نخبه پروری در همه زمینه‌ها، تصمیم گیری سریع در مواقع ضروری، داشتن کار سیستمی و نگاه به نقاط ضعف و قوت و تهدیدات و فرصتها از برنامه‌های در دستور کار است.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان با بیان اینکه پالایشگاه اصفهان در سال ۱۴۰۵ به هلدینگ پتروپالایش صادرات محور تبدیل خواهد شد، گفت: برای تحقق این امر ۶ شرکت جدید در زیرمجموعه شرکت راه‌اندازی کرده‌ایم.
وی افزود: شرکت راهبر ترابر انرژی از جمله این شرکت‌ها است که از یک ماه گذشته راه‌اندازی شده و در واقع یک شرکت بین‌المللی حمل و نقل است، تاکنون برای این شرکت ۵۰ تانکر حمل و نقل خریداری شده و تا سال ۱۴۰۵ تعداد تانکرها به ۵۰۰ فروند می‌رسد.
قدیری با بیان اینکه در سال ۱۴۰۵ این شرکت صاحب کشتی می‌شود، افزود: همچنین خط آهنی را از پالایشگاه اصفهان به ورتان به طول ۷۸ کیلومتر در دست بهره برداری داریم که بیش از ۱۰ کشنده برای شرکت خریداری خواهیم کرد و خرید ۷۰ واگن و کانتینر مخزن دار برای این شرکت در دستور کار است و با راه‌اندازی باراندازهایی در جنوب و خرید کشتی در سال ۱۴۰۵ فعالیت این شرکت در سطح بین المللی آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: سودآوری شرکت راهبر ترابر انرژی در سال ۱۴۰۵ حدود ۳۰ میلیارد دلار برآورد شده است.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان همچنین به راه‌اندازی شرکتی برای ساماندهی حلال‌های این شرکت اشاره کرد و گفت: پیش بینی ما این است که این شرکت سالانه ۳ همت برای پالایشگاه اصفهان درآمد داشته باشد.
وی شرکت مشعل پویا را سومین شرکت تازه تاسیس شرکت پالایش نفت اصفهان معرفی کرد و ادامه داد: این شرکت ۱۰ شرکت زیرمجموعه دارد و با تخصیص ۴۰ هکتار زمین، نظارت بر کارگاه مرکزی پالایشگاه اصفهان را در دستور کار خواهد داشت، یکی از این شرکت‌ها تمام لوازم هایتک و ابزار دقیق را خواهد ساخت، دیگر شرکت انواع کولرها، مبدل‌ها، فن‌های هوایی، رئاکتورها و ..را تولید می‌کند و زیرساخت‌های ماشین‌های برقی را برای آینده در کارخانه دیگر تحت پوشش مشعل پویا محقق خواهیم ساخت.
قدیری اضافه کرد: همچنین شرکت مشعل پویا در انرژی‌های نو در سلول‌های خورشیدی و همینطور نیروگاه های بادی و خورشیدی ورود خواهد کرد و همه اقدامات آن بر مبنای دانش بنیان است.
وی ادامه داد: شرکت دیگر ما برای پارک گوگردی فعالیت خواهد داشت و قرار است گوگرد بی ارزش را به ماده ای ارزشمند با تبدیل آن به اسید و آب اکسیژنه تبدیل کند که سودآوری آن به ۶ برابر افزایش خواهد داد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان توضیح داد: شرکت اکسیر ایرانیان نیز در شوینده ها وارد می‌شود کرسین تصفیه و وارد ال ای بی می شود، برای این امر تجهیزاتی که پتروشیمی سال‌ها در انبار نگهداری می کرده را به مدار تولید وارد کنیم و در سال ۵۰ هزار تن انواع شوینده ها را تولید می‌کنیم.
وی در خصوص شرکت سهروردی نیز تصریح کرد: این شرکت ۱۳ پروژه را در دستور کار دارد، پروژه ته مانده‌های برج تقطیر، RFCC و شرکت‌های زیر مجموعه، پروپیلن و ال پی جی و شرکت‌های زیرمجموعه را به همت این شرکت در سال ۱۴۰۵ بهره برداری خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان اضافه کرد: همه این اقدامات به واسطه حمایت‌های هیئت مدیره روشنفکر، تیزبین و با فکر نو و دانش بنیان در دست اجرایی است.
وی همچنین به تغییر چارت سازمانی پالایشگاه اصفهان در ۱۰ ماه گذشته اشاره کرد و گفت: چارت جدید را بر اساس هلدینگ تغییر داده‌ایم که این امر منجر به ایجاد ۲۰ اداره جدید شده است که یکی از این ادارات میترینگ است که در واقع نظارت دقیق و مستمر بر مبادلات نفتی ورودی و خروجی پالایشگاه دارد و سایر ادارت که مجال معرفی آن نیست.
قدیری با تاکید بر اینکه آینده برای شرکت پالایش نفت اصفهان روشن است، ادامه داد: در ۶ ماه نخست سال گذشته نیم میلیارد دلار سود پالایشگاه بوده و امسال با سود ۳۵۷ درصدی رتبه اول بین پالایشگاه‌های ایران را به دست آوردیم.
وی همچنین به تغییرات ایجاد شده در شهرک شهید منتظری اشاره کرد و افزود: ما برای همه بخش‌های پالایشگاه برنامه ۵ ساله داریم که بخشی از آن شهرک است که زندان باستیل را به فضایی شاد و مفرح تبدیل کردیم.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان از بازنشستگان خواست تا در صورت عدم خرید سهام پالایشگاه اصفهان در بورس نسبت به این امر اقدام کنند.
وی افزود: ما محکوم به موفقیت و پیروزی هستیم، موفقیت کار سختی نیست و تنها اراده می‌خواهد که ما این اراده را از شما بازنشستگان آموختهایم. ما برای ایران اسلامی موفقیت را به دست می آوریم و بیش از گذشته سر بلند خواهیم شد.
قدیری خطاب به بازنشستگان نیز گفت: سعی می‌کنیم با تائید هیئت مدیره ۱۰ درصد از نیروی انسانی مورد نیاز برای شرکت‌های جدید شرکت پالایش نفت اصفهان از ظرفیت فرزندان بازنشستگان باشد تا این عزیزان کمتر دغدغه اشتغال فرزندانشان را داشته باشند.
منصور خادمی، معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت شرکت پتالایش نفت اصفهان با بیان اینکه امروز برای این مراسم از بازنشستگان ۱۰ سال اخیر شرکت دعوت کرده‌ایم، اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم استفاده از تجربیات این عزیزان و همچنین ایجاد محیط مفرح برای این افراد است.
وی با بیان اینکه ما بر این باوریم که بازنشستگان از جامعه صنعت نفت هستند، ادامه داد: از این رو ۴۸۰ نفر از این عزیزان را دعوت و از آنها تجلیل خواهیم کرد.
معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت شرکت پتالایش نفت اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر دو هزار و ۸۵۰ نفر مشغول به کار هستند و با توجه به طرح‌های آتی شرکت این تعداد به چهار هزار و ۵۰۰ نفر خواهد رسید.
وی با بیان اینکه برای بازنشسگان برنامه‌های آموزشی را در دستور کار داریم، گفت: همواره سعی ما این است که در بیرون از سازمان از ظرفیت کارگاه‌هایی که آنها را به محیط کار نزدیک میکند، استفاده کنیم.
گفتنی است در پایان این مراسم از همه پیشکسوتان حاضر در این مراسم تجلیل به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.