تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
کد خبر : 11560

آئین رونمایی از پوستر دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی

آئین رونمایی از  پوستر دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی

آئین رونمایی از پوستر دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی به گزارش دنیای اسرار:آئین رونمایی از  پوستر دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی  با حضور جمعی از مدیران محترم روابط  عمومی ، فعالان حوزه رسانه و مطبوعات و صاحبنظران حوزه ارتباطات و روابط عمومی  برگزار گردید. . این مراسم   همزمان  با سومین دور

Print Friendly, PDF & Email

آئین رونمایی از پوستر دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی

به گزارش دنیای اسرار:آئین رونمایی از  پوستر دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی  با حضور جمعی از مدیران محترم روابط  عمومی ، فعالان حوزه رسانه و مطبوعات و صاحبنظران حوزه ارتباطات و روابط عمومی  برگزار گردید. .

این مراسم   همزمان  با سومین دور از سلسله  سمینارهای خانه ارتباطات اصفهان ، عصر روز دوشنبه ۱۰ تیرماه ۹۸ در مرکز آموزش بیمه پاسارگاد برگزار و در آغاز این برنامه آقای دکتر هادی زمانی رئیس شورای سیاستگزاری  کنفرانس در سخنان کوتاهی  مهمترین  هدف  برگزاری این کنفرانس را شناسایی و معرفی رویکردها و نظریه های نوین روابط عمومی  و  تبادل آرا   صاحبنظران این حوزه در رابطه با موضوعات شش گانه این کنفرانس  اعلام نمودند.

مدیرعامل خانه ارتباطات اصفهان در ادامه به نقش مهم و تاثیر گذار روابط عمومی ها در سازمان ها و عدم ارزشگذاری واقعی  به این جایگاه توسط بسیاری از مدیران اشاره نمودند و اظهار امیدواری کردند  که با برگزاری  این چنین کنفرانس هایی که بصورت تخصصی و کاربردی مباحث روز دنیای ارتباطات و روابط عمومی را ارائه می نماید شاهد تثبت و ارتقاء جایگاه روابط عمومی در سازمان ها باشیم .
دکتر  زمانی نقش دانش روابط عمومی را بسیارفراتر از سازمان بر شمردند و  روابط عمومی را دانش زندگی و نیاز خانواده ها و اجتماع دانستند و عنوان نمودند که در کتاب روابط عمومی زندگی ، به تفصیل در این خصوص مباحثی را مطرح نموده اند .

در ادامه  مراسم ، اعضاء محترم هیات مدیره خانه ارتباطات و مدیریت محترم بیمه پاسارگاد ضمن   رونمایی پوستر، نسبت به امضاء آن  اقدام نمودند .

لازم به ذکر است که این کنفرانس  یکم و دوم آبان ماه ۹۸ برگزار می گردد  و مهلت  ارسال  آثار تا ۱۵ مهرماه ۱۳۹۸ می باشد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.