تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۴۸
کد خبر : 26687

آبرسانی سیار در سطح شهر اصفهان با استفاده از ۴۰ دستگاه تانکر

آبرسانی سیار در سطح شهر اصفهان با استفاده از ۴۰ دستگاه تانکر

دو روز آخر هفته گذشته صورت گرفت؛ آبرسانی سیار در سطح شهر اصفهان با استفاده از ۴۰ دستگاه تانکر به گزارش دنیای اسرار:در پی افزایش دمای ۴۱ درجه سانتیگراد و در نتیجه افزایش مصرف آب، تعدادی از محله های شهر اصفهان دچار کاهش شدید فشار آب شد و شهروندان اصفهانی را به زحمت انداخت. به

Print Friendly, PDF & Email

دو روز آخر هفته گذشته صورت گرفت؛

آبرسانی سیار در سطح شهر اصفهان با استفاده از ۴۰ دستگاه تانکر

به گزارش دنیای اسرار:در پی افزایش دمای ۴۱ درجه سانتیگراد و در نتیجه افزایش مصرف آب، تعدادی از محله های شهر اصفهان دچار کاهش شدید فشار آب شد و شهروندان اصفهانی را به زحمت انداخت.

به همین دلیل آبرسانی سیار در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان قرار گرفت و در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته،  تعداد ۴۰ دستگاه تانکر سیار با ظرفیت های ۶ تا ۲۷ هزار لیتر به مناطقی که با کاهش فشار و یا قطع آب مواجه شده بودند آبرسانی کردند.

بر همین اساس در روزهای یاد شده در حدود ۶۰۰ هزار لیتر آب در بیمارستان های امید، امین و آزمایشگاه نوبل، همچنین بین ساکنان خیابان های آتشگاه، کهندژ، دشتستان، مولوی، پروین، باهنر، قهجاورستان، ملک شهر، بلوار ارتش و محله های مختلف آن توزیع شد.

اضافه می شود در حال حاضر به دلیل گرمای هوا و افزایش مصرف آب شهروندان، شبکه آبرسانی اصفهان بزرگ شامل ۵۷ شهر و ۳۸۰ روستا با کمبود آب به میزان ۳۲۰۰ تا ۴۳۰۰ لیتر در ثانیه مواجه است که امید می رود با اتمام و تحویل سامانه دوم آبرسانی به اصفهان توسط شرکت آب منطقه ای، بخشی از این مشکل برطرف شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.