تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر : 31597

آبرسانی پایدار به ۲۳ روستای مجتمع لای سیاه نایین همزمان با دهه فجر

آبرسانی پایدار به ۲۳ روستای مجتمع لای سیاه نایین همزمان با دهه فجر

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبر داد؛ آبرسانی پایدار به ۲۳ روستای مجتمع لای سیاه نایین همزمان با دهه فجر مدیرعامل آبفای استان اصفهان از شروع آبرسانی پایدار به ۲۳ روستای واقع در مجتمع روستایی لای سیاه در منطقه نایین همزمان با ایام الله دهه فجرخبر داد. به گزارش دنیای اسرار، حسین اکبریان با بیان اینکه

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبر داد؛

آبرسانی پایدار به ۲۳ روستای مجتمع لای سیاه نایین همزمان با دهه فجر

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از شروع آبرسانی پایدار به ۲۳ روستای واقع در مجتمع روستایی لای سیاه در منطقه نایین همزمان با ایام الله دهه فجرخبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، حسین اکبریان با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح آبرسانی به مجتمع ۲۳ روستایی لای سیاه در شهرستان نایین در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود اظهار داشت: پس از گذشت ۷۰۰ روز در بهمن ماه سال جاری عملیات آبرسانی به ۲۳ روستا از مجتمع آبرسانی لای سیاه با همکاری و مشارکت قرارگاه سازندگی سپاه امام حسن (ع) به پایان رسید.

وی با اشاره به برخورداری ۲۴۳ خانوار روستایی از آب شرب پایدار اعلام کرد: با اجرای این پروژه بیش از ۶۵۳ نفر ساکن در این روستا از آب شرب پایدار بهره مند می شوند این درحالیست که قبل از این آب شرب ساکنان این مناطق از طریق تانکر آبرسانی سیار تامین می شد.

این مقام مسئول به احداث ۲ مخزن با ظرفیت ۸۰۰ متر مکعب اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب و ۲ کیلومتر شبکه توزیع آب و نیز احداث یک فقره ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۵ لیتر درثانیه، زیر ساخت های آبرسانی پایدار به این ۲۳ روستا فراهم شد.

اکبریان به برخی از مشکلات آبرسانی سیار به روستاها اشاره کرد و اظهار داشت: به دلیل پراکندگی روستاها در منطقه نایین برای آبرسانی سیار باید مسافتی حدود ۱۴۰ کیلومتر طی شود که این امر علاوه بر صرف هزینه، احتمال وقوع حوادث را افزایش می دهد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان اعلام کرد: این طرح در قالب طرح محرومیت زدایی وزارت نیرو از روستاها با همکاری قرارگاه سازندگی سپاه امام حسن (ع) اجرا گردید.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.