تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 12920

آرامش وامنیت موجود کشور مرهون پدرانی است که شهید شدند

آرامش وامنیت موجود کشور مرهون پدرانی است که شهید شدند

برگزاری نشست صمیمانه پدران وپسران خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان آرامش وامنیت موجود کشور مرهون پدرانی است که شهید شدند به گزارش دنیای اسرار:گفت: باپدر جمله بساز. گفتم: باپدر دنیایم را می سازم. درادامه برنامه های مختلف ذوب آهن اصفهان و حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان برای خانواده های بسیجی شرکت، این بار نشست صمیمی

Print Friendly, PDF & Email

برگزاری نشست صمیمانه پدران وپسران خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان

آرامش وامنیت موجود کشور مرهون پدرانی است که شهید شدند

به گزارش دنیای اسرار:گفت: باپدر جمله بساز. گفتم: باپدر دنیایم را می سازم. درادامه برنامه های مختلف ذوب آهن اصفهان و حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان برای خانواده های بسیجی شرکت، این بار نشست صمیمی پدران و پسران با حضور بیش از  ۲۰۰ نفراز همکاران به همراه فرزندان پسرشان درمحل باشگاه فجر برگزارشد. درابتدای این جلسه که به همت مدیریت های روابط عمومی، آموزش وتوسعه منابع انسانی،خدمات وامور اجتماعی و سه پایگاه  مقاومت بسیج امام خمینی( ره) ، مقداد و آیت الله سعیدی شرکت  برگزارشد ،سرهنگ مهران  مختاری  فرمانده  حوزه مقاومت بسیج شهید تند گویان شرکت در سخنانی ضمن تبریک اعیاد مبارک ذی الحجه و خوشامدگویی به حاضران  به تاریخچه  برگزاری برنامه های  متنوع فرهنگی  حوزه  مقاومت بسیج شهید تند گویان شرکت برای خانواده های کارکنان پرداخته یادآور شد: درشرایط فعلی جامعه ، هنجار شکنی های فضای مجازی  ،فرزندان ما را در معرض  خطر قرار داده و مسوولیت  نهادهای مختلف و پدر و مادرها را بیشتر کرده است.وی افزود: آرامش وامنیت موجود کشور مرهون شهدا  و ایثارگران است .آنها  هم دوست داشتند در کنار فرزندان شان باشند ولی  به ضرورت و برای حفظ اسلام و انقلاب به جبهه ها رفتند و شهید شدند. بنابراین ما باید قدردان امنیت موجود و قدردان زحمات و فداکاری های  ایثار گران خودباشیم.وی افزود : پدران و مادران باید با محبت با فرزندان خود رفتارکنند وآنها را در عبور از خطرات فضای مجازی راهنما و یاور باشند . وی از برگزارکنندگان برنامه از جمله روابط عمومی تشکر کرد.

زبان کلید تمام خیرهاو شرها است،مواظب زبان خود باشیم

در ادامه برنامه های این نشست صمیمی  حجت الاسلام محسن  داستان پور در سخنانی به اهمیت  خانواده و نحوه برخورد و روابط متقابل اعضای خانواده با همدیگر پرداخت. وی افزود: زبان کلید تمام خیرها و شرها است و ما باید مواظب کلام و رفتار خود باشیم.حجت الاسلام داستان پور ضمن برگزاری مسابقه ای با حضور  پدران و پسران  پندها و نکات آموزشی تربیتی خود را مطرح کرد وبه آنان جوایز ی اهدا نمود.

امروزه فضای مجازی خود نوعی فضای واقعی وحقیقی  شده است

از دیگر برنامه های این نشست صمیمی ، سخنرانی استاد حامد کمال  مدیر موسسه رایانه ای فلق  و  از همکاران فضای مجازی نیروی انتظامی،  پیرامون آسیب های فضای مجازی بود. وی گفت: فضای مجازی امروزه خود نوعی فضای واقعی وحقیقی  شده وآن چه در اینترنت و شبکه های مجازی می ببینیم ،در زندگی واقعی و جامعه نیز وجود دارد. ما باید مواظب  موبایل و کامپیوتر خود باشیم و سعی کنیم ،تمامی اطلاعات شخصی خود را  در آن ها ارایه نکنیم و حتی المقدور از رمزها استفاده کنیم . مواظب باشیم ،گوشی خود را گم نکنیم.وی به فرزندان حاضر در جلسه یادآور شد که : وقت زیادی پای اینترنت ننشینند ، چراکه  وقت خود را تلف کرده دچار انواع بیماری ها می شوند. از طرفی نیز از زندگی واقعی نیز دور می شوندچرا که عمر ما کوتاه است  و نباید صرف امور بی نتیجه و کم نتیجه شود.در آمریکا بچه های زیر ۱۳ سال حق  داشتن موبایل و ورود به فضای مجازی را ندارند، درحالی که درکشور ما اکثر فرزندان دارای موبایل هستند. فضای مجازی خارجی الگوهای غربی را تبلیغ کرده ، فرزندان ما را از واقعیات جامعه ،دین وفرهنگ خودمان دور می کنند.همه ما باید بافیشینگ یا دزدی اطلاعات آشنا باشیم ودر خریدها و استفاده از کارت های بانکی ، خودمان رمز عبور را واردکنیم.وی افزود  اکثر  بازی های کامپیوتری و اینتر نتی خارجی  به تخریب افکار دینی و معنوی بچه ها می پردازد.دراین بازی ها احادیث دینی و مقدسات اسلامی مورد تهاجم قرار گرفته ،بچه ها برای رسیدن به  مراحل بعدی مجبور به کشتن نیروهای خودمان و تخریب مراکز مذهبی و مساجد می شوند.  همچنین درپسوردها  اطلاعات  شخصی نباید مورد استفاده قرار گیرد.

درجلسه پدران و پسران  ، محمد طه  سلطانی کودک ۷ساله خانواده ذوب آهن به خطبه خوانی پرداخت.خبرنگار آتشکار در حین اجرای برنامه با چند تن از میهمانان این برنامه گفتگوکرد.مجید جباری وعلیرضا چابهاری  هردو شاغل در مدیریت نت مکانیک وعضو پایگاه مقداد، ضمن قدر دانی از مدیرعامل شرکت ودست اندر کاران ، برنامه  نشست پدران وپسران را مفید وجالب معرفی کرده خواستار تداوم آن شدند. آنها افزودند: خودمان وبچه ها احتیاج به چنین نشست ها همراه باآموزش های مربوطه داشتیم.باید به نسل نو نحوه زندگی واحترام به بزرگترها آموزش داده شود.

نتایج مسابقات ورزشی :

در پایان مسابقات دارت و تیر اندازی با تفنگ بادی  بین فرزندان در محوطه باشگاه فجر به اجرا درآمد و برندگان به ترتیب وبه شرح زیر شناخته و معرفی شدند:

مسابقه دارت: ۱-سام بابا غوانی ۲- محمد مومنی ۳- رهام رییسی ۴- مهدی وکیلی

 مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی : ۱- ابوالفضل راستا ۲- محمد جواد کریمی۳- امیر حسین معتمدی۴ – محمد جواد حسینی

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.