تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 21904

آزادراه ملی شرق اصفهان زیباترین آزادراه کشور

آزادراه ملی شرق اصفهان زیباترین آزادراه کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور: پروژه آزادراه ملی شرق اصفهان که امروز افتتاح شد یکی از زیباترین آزادراه‌های کشور به شمار می‌رود.خیرالله خادمی در آیین افتتاح پروژه ملی آزادراه شرق اصفهان اظهار داشت: پروژه بسیار زیبا و مهمی است که جز زیباترین آزادراه‌های ماست

Print Friendly, PDF & Email

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور: پروژه آزادراه ملی شرق اصفهان که امروز افتتاح شد یکی از زیباترین آزادراه‌های کشور به شمار می‌رود.
خیرالله خادمی در آیین افتتاح پروژه ملی آزادراه شرق اصفهان اظهار داشت: پروژه بسیار زیبا و مهمی است که جز زیباترین آزادراه‌های ماست و کار اصلی تامین مالی این پروژه بوده است و کار اصلی تامین مالی این پروژه بوده است.
وی افزود: دوستان در شرکت آتیه سازان صبا و صندوق بازنشستگی کشوری این زحمت را پذیرفتند، شاید اگر در جایی دیگر سرمایه‌گذاری می‌کردند سود بیشتری داشت اما سود دنیوی و اخروی آن به نفع دوستان است.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خاطرنشان کرد: به یک اختلاف نظری در مسائل مالی خوردیم که پروژه متوقف گردید و خوشبختانه پذیرفته شد که پروژه در اختیار ما قرار گیرد، ما مجری پروژه‌ها هستیم اما دوستانی که زحمت کشیدند پیمانکاران این طرح هستند.
وی تصریح کرد: از مسئولان محلی باید تشکر کرد که بسیار همراهی کردند به ویژه مردمی که در واگذاری زمین همکاری کردند و پذیرفتند زمینی در اختیار ما قرار دارند و امیدوارم کاری برای مردم منطقه انجام داده باشیم.
خادمی بیان کرد: استان اصفهان بسیار شاخص و با ظرفیت در کشور است و از نظر حمل و نقل بسیار مهم است و از نظر بار و مسافر رتبه اول و سوم را دارد و مرکز ترانزیت کشور است به همین دلیل محورهای عبوری استان برای کشور مهم است که مردم اصفهان نیز از آن استفاده می‌کنند.
وی گفت: پروژه آزادراهی به سمت فارس و خوزستان و پروژه ریلی به سمت لرستان، مرکزی و خوزستان در برنامه داریم و پروژه قطار سریع‌السیر نیز در این استان است که امیدوارم به خوبی تکمیل شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اظهار داشت: زیبایی این مراسم و نظم آن در این شرایط خاص نیازمند زحمتی بوده و گروه‌های مختلفی که برای مراسم زحمت کشدیند سپاسگذاری می‌کنم و امیدواریم دیگر پروژه‌ها سطح کشور در آینده نیز با این نظم و شرایط به بهره‌برداری برسد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.