تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
کد خبر : 20461

آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته طراحی معماری دو روز دیگر برگزار می شود.

آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته طراحی معماری دو روز دیگر برگزار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از برگزاری آزمونورود به حرفه مهندسان رشته طراحی معماری با رعایت کلیه موازین بهداشتی در روز پنجشنبه  ۶/۶/۹۹ خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، علیرضا قاری قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته طراحی معماری در استان اصفهان روز پنج

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از برگزاری آزمونورود به حرفه مهندسان رشته طراحی معماری با رعایت کلیه موازین بهداشتی در روز پنجشنبه  ۶/۶/۹۹ خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، علیرضا قاری قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته طراحی معماری در استان اصفهان روز پنج شنبه به تاریخ ۶/۶/۹۹ با رقابت بیش از۱۲۰۰ نفر، همزمان با سراسر کشور در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان ( خوراسگان )  و حوزه شهرستان کاشان به مدت ۴۸۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور و لزوم رعایت پروتکل بهداشتی از سوی داوطلبین و کلیه افراد مرتبط، ضروری است کلیه متقاضیان نسبت به مطالعه دقیق دستورالعمل اجرائی آزمون و رهنمودهای اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام نمایند.

وی افزود: مطابق دستورالعمل ابلاغی استفاده از ماسک سه لایه معمولی درکل فرآیند آزمون اجباری بوده و با توجه به شرایط ویژه این آزمون امکان نگهداری وسایل و اشیا داوطلبان به صورت امانت وجود ندارد بنابراین از کلیه داوطلبین درخواست می شود از همراه آوردن تجهیزات غیرمجاز مانند “تلفن همراه، ساعت هوشمند، تبلت و …” به داخل حوزه اکیداً خودداری کنند.

قاری‌قرآن خاطر نشان کرد: جهت انجام هماهنگی‌های لازم بین ارکان اجرائی، نظارتی و حراست آزمون، جلسه‌ای به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار و پیرامون شرایط خاص آزمون بحث و تبادل نظر شده است.

وی ضمن آرزوی موفقیت در آزمون برای کلیه داوطلبان افزود: اخذ پروانه اشتغال بکار توسط مهندسان و کاردان های فنی ساختمان آغاز راهی پر مسوولیت همراه با انتقال تجربیات و دانش حرفه‌ای آنان در صنعت ساختمان خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.