تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
کد خبر : 10181

آسمانی شدن مامور پلیس اصفهان در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر/ کشف ۲۰۴ کیلوگرم حشیش و هلاکت ۲ سوداگر مرگ در این عملیات

آسمانی شدن مامور پلیس اصفهان در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر/ کشف ۲۰۴ کیلوگرم حشیش و هلاکت ۲ سوداگر مرگ در این عملیات

آسمانی شدن مامور پلیس اصفهان دردرگیری با قاچاقچیان مواد مخدر/ کشف ۲۰۴ کیلوگرم حشیش و هلاکت ۲ سوداگر مرگ دراین عملیات به گزار دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان از به شهادت رسیدن یکی از ماموران جان برکف یگان تکاوری اصفهان در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ خبر داد. سردار “مهدی معصوم بیگی” درگفت و گو با

Print Friendly, PDF & Email

آسمانی شدن مامور پلیس اصفهان دردرگیری با قاچاقچیان مواد مخدر/ کشف ۲۰۴ کیلوگرم حشیش و هلاکت ۲ سوداگر مرگ دراین عملیات

به گزار دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان از به شهادت رسیدن یکی از ماموران جان برکف یگان تکاوری اصفهان در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ خبر داد.

سردار “مهدی معصوم بیگی” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: بعد از ظهر دیروز مامورانانتظامی شهرستان سمیرم حین گشت زنی و کنترل محورهای خروجی شهر، به یک دستگاه خودرووانت مزدا مشکوک و آن را متوقف کردند .

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این خودرو راه پاکن و همدست یک سواری سمند حامل مواد افیونی است.

 این مقام ارشد انتظامی  بیان کرد: سواری سمند که حامل محموله بود پس از مشاهده ماموران پلیس با سرعت زیادی به سمت جاده های فرعی متواری شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد:سر انجام در منطقه “یحیی آباد”شهرضا قاچاقچیان در محاصره ماموران یگانتکاوری قرار گرفتند که متاسفانه در این درگیری مسلحانه، ستوانیکم”مهدیجمشیدی”به درجه رفیع شهادت نائل آمد و آسمانی شد؛ همچنین ۲ نفر از ماموران پلیس نیز به صورت سطحی مجروحشدند.

سردار معصوم بیگی به هلاکت ۲ سوداگر مرگ، دستگیری یک قاچاقچی، کشف ۲ قبضه سلاح کلاشینکف و توقیف ۲ خودرو در این عملیات اشاره و خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو سمند، ۲۰۴ کیلوگرم حشیش که از شرق کشور بارگیری شده بود، کشف شد. فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان تصریح کرد: جان برکفان نیروی انتظامی برای حفظ امنیت مردم و مقابله بی امان با سوداگران مرگ تا پای جان ایستاده اند و قاطعانه با مخلان نظم و امنیت برخورد می کنند.*

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.