تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد خبر : 12743

آغاز عملیات بزرگترین طرح تاسیسات فاضلاب روستایی کشور در فلاورجان

آغاز عملیات بزرگترین طرح تاسیسات فاضلاب روستایی کشور در فلاورجان

با حضورمعاون برنامه ریزی و امور اقتصادی آب و فاضلاب کشور انجام شد؛ آغاز عملیات بزرگترین طرح تاسیسات فاضلاب روستایی کشور در فلاورجان عملیات اجرایی بزرگترین پروژه تاسیسات فاضلاب روستایی در شهرستان فلاورجان با سرمایه گذاری ذوب آهن اصفهان و اعتباری بالغ بر ۹۱۰ میلیارد ریال آغاز شد. به گزارش دنیای اسرار: معاون برنامه ریزی

Print Friendly, PDF & Email

با حضورمعاون برنامه ریزی و امور اقتصادی آب و فاضلاب کشور انجام شد؛

آغاز عملیات بزرگترین طرح تاسیسات فاضلاب روستایی کشور در فلاورجان

عملیات اجرایی بزرگترین پروژه تاسیسات فاضلاب روستایی در شهرستان فلاورجان با سرمایه گذاری ذوب آهن اصفهان و اعتباری بالغ بر ۹۱۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش دنیای اسرار: معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی آب و فاضلاب کشور در آیین کلنگ زنی بزرگترین پروژه تاسیسات فاضلاب روستایی در شهرستان فلاورجان گفت: برای راه اندازی تاسیسات فاضلاب در کشور سعی کرده ایم تا از سرمایه گذاری بخش خصوصی استفاده کنیم.

مسعود خشایی بیان کرد: درحال حاضر نزدیک به ۳۲ طرح فاضلاب به روش بیع متقابل و با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان در کشور در حال اجرا می باشد.

وی با اشاره باینکه استان اصفهان همواره در زمینه راه اندازی تاسیسات فاضلاب در کشور پیشتاز بوده است، ادامه داد: نخستین پروژه تاسیسات فاضلاب در کشور به روش بیع متقابل در شهرستان فلاورجان انجام می شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی آب و فاضلاب کشور گفت: طول لوله گذاری بزرگترین پروژه تاسیسات فاضلاب روستایی در شهرستان فلاورجان ۹۳ کیلومتر، شامل ۷۹ کیلومتر داخلی و ۱۴ کیلومتر خط انتقال است که ۱۲ روستا را شامل می شود.

 عملیات بزرگترین طرح تاسیسات فاضلاب روستایی کشور با اعتباری بالغ بر ۹۱۰ میلیارد ریال با سرمایه گذاری ذوب آهن اصفهان در شهرستان فلاورجان امروز آغاز شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.