تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۶
کد خبر : 33714

آغاز مسابقات ملی مهارت رشته طراحی فضای سبز از ۲۷ لغایت ۳۰ اردیبهشت در اصفهان

آغاز مسابقات ملی مهارت رشته طراحی فضای سبز از ۲۷ لغایت ۳۰ اردیبهشت در اصفهان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان : آغاز مسابقات ملی مهارت رشته طراحی فضای سبز از ۲۷ لغایت ۳۰ اردیبهشت در اصفهان ۱۴۰۲ به گزارش دنیای اسرار: آرش اخوان طبسی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان از برگزاری بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت طراحی فضای سبز با همکاری شهرداری اصفهان، سازمان

Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان :
آغاز مسابقات ملی مهارت رشته طراحی فضای سبز از ۲۷ لغایت ۳۰ اردیبهشت در اصفهان ۱۴۰۲

به گزارش دنیای اسرار: آرش اخوان طبسی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان از برگزاری بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت طراحی فضای سبز با همکاری شهرداری اصفهان، سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان و شرکت راه گسترش نامدار از تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری در محل پارک صفه اصفهان برگزار می گردد.
گفتنی است، رضا راز معاون دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ضن حضور در اصفهان از روند اجرای بیستمین مسابقات ملی مهارت رشته طراحی فضای سبز بازدید کرد.
اخوان طبسی افزود: در این دوره از مسابقات ۱۲ رقابت کننده از استان های اصفهان، قم، گیلان، خراسان رضوی، ایلام و فارس به صورت تیمی ۲ نفره به رقابت می پردازند و نفرات برتر این دوره از مسابقات به اردوی جهانی راه پیدا خواهند کرد.
اخوان طبسی بیان داشت: نظر به جایگاه مهارت آموزی در برنامه های توسعه اشتغال و نقش موثر در کاهش نرخ بیکاری و باهدف بالا بردن سطح مهارت در جامعه همه ساله مسابقات ملی مهارت در سه سطح شهرستان ، استان و کشور برگزار می گردد و برترینهای ملی دو سالانه در مسابقات جهانی با حضور قریب ۷۷ کشور به رقابت می پردازند.
وی افزود: در این راستا اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از سال ۱۳۹۲ تا کنون بصورت فعال در مسابقات حضور داشته و موفقیت های چشمگیری را حاصل نموده است .
لازم به ذکر است: این مسابقات با هدف ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در کشور، جلب نظر بنگاه¬های اقتصادی، صنایع و صنوف در ارتقاء مهارت شاغلان و توسعه مشارکت صنایع و صنوف با بخش های آموزشی، ایجاد فرصتی مناسب جهت تبادل فنی و تجارب حرفه¬ای بین شاغلان و بنگاه¬های اقتصادی، شناسایی کمبودهای موجود در آموزش¬های فنی و حرفه¬ای برای شاغلان و برنامه¬ریزی برای رفع آنها، به¬ هنگام سازی دانش و توانایی شاغلان و همچنین شناسایی نخبگان و استادکاران مهارتی و در نتیجه رونق تولید برگزار می گردد.
گفتنی است: علاقه مندان می توانند از تاریخ مذکور از ساعت ۹ الی ۱۲ ، ۱۴ الی ۱۶ از سایت برگزاری این دوره از مسابقات بازدید به عمل آورند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.