تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 33744

آماده‌سازی ۷۰۰ دستگاه اتوبوس کولردار در شهر

آماده‌سازی ۷۰۰ دستگاه اتوبوس کولردار در شهر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خبر داد: آماده‌سازی ۷۰۰ دستگاه اتوبوس کولردار در شهر مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: از مجموع ۷۰۰ دستگاه اتوبوس کولردار، تاکنون اورهال ۵۰۰ دستگاه انجام شده و ۲۰۰ دستگاه نیز در حال آماده‌سازی است. به گزارش دنیای اسرار: سیدعباس روحانی با اعلام این خبر گفت:

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خبر داد:
آماده‌سازی ۷۰۰ دستگاه اتوبوس کولردار در شهر
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: از مجموع ۷۰۰ دستگاه اتوبوس کولردار، تاکنون اورهال ۵۰۰ دستگاه انجام شده و ۲۰۰ دستگاه نیز در حال آماده‌سازی است.
به گزارش دنیای اسرار: سیدعباس روحانی با اعلام این خبر گفت: فرایند عیب‌یابی کولر اتوبوس‌ها از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز و اسفندماه نیز درخواست تعمیر آن‌ها اعلام شد، لذا از فروردین‌ماه امسال سرویس دوره‌ای و شارژ گاز کولر اتوبوس‌ها در دستور کار قرار گرفت تا با آغاز فصل گرما مشکلی برای کولر اتوبوس‌ها نداشته باشیم.
او با بیان اینکه در حال حاضر کولرها آماده استفاده است و محدودیتی برای استفاده از آن‌ها وجود ندارد، افزود: رانندگان قبل از تقویم زمان‌بندی که اواسط خردادماه ثبت شده است می‌توانند به صلاحدید خود در ساعات گرم روز، کولر اتوبوس را روشن کنند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تأکید کرد: موضوع قابل توجه این است که مسافران حداکثر یک ساعت در اتوبوس حضور دارند اما راننده حداقل هشت ساعت را در اتوبوس سپری می‌کند و بیشتر از مسافران به تهویه هوا نیازمند است، بنابراین اگر کولر اتوبوس مشکلی نداشته باشد، به‌طور حتم راننده کولر اتوبوس را روشن خواهد کرد.
او ادامه داد: از تعداد ۷۰۰ دستگاه اتوبوس کولردار، تاکنون اورهال ۵۰۰ دستگاه انجام شده و ۲۰۰ دستگاه نیز در حال آماده‌سازی است.
روحانی در خصوص هزینه تجهیز و تعمیر کولر اتوبوس‌ها گفت: تاکنون بیش از ۹ میلیارد تومان صرف تجهیز کولر اتوبوس‌ها شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.