تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۷:۵۸
کد خبر : 2824

آماده باش نیروهای آتش نشانی در شب‌های قدر

آماده باش نیروهای آتش نشانی در شب‌های قدر

پایگاه خبری دنیای اسرار   آماده باش نیروهای آتش نشانی در شب‌های قدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آماده باش نیروهای آتش نشانی در شب‌های قدر خبر داد و گفت: اکیپ های امداد و نجات در تکایا و مساجد بزرگ شهر مستقر خواهند شد. به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

 

آماده باش نیروهای آتش نشانی در شب‌های قدر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آماده باش نیروهای آتش نشانی در شب‌های قدر خبر داد و گفت: اکیپ های امداد و نجات در تکایا و مساجد بزرگ شهر مستقر خواهند شد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، بهزاد بزرگزاد اظهار کرد: تدابیر لازم برای تامین ایمنی شهر و شهروندان در ایام لیالی قدر اندیشیده شده است.

وی افزود: نیروهای امداد نجات در تکایا و مساجد بزرگ شهر از جمله مصلی و مهدیه در شب های قدر مستقر می شوند تا مباحث ایمنی را کنترل کنند، همچنین موتورسیکلت سواران آتش نشان نیز در سطح شهر و محلات تردد خواهند کرد و نکات ایمنی را گوشزد می کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: در صورت اعلام هیات مذهبی، ماموران آتش نشانی از تکایا، حسینیه ها و مساجد بازدید و کپسول های خاموش کننده به صورت امانت در اختیار هیات مذهبی قرار می دهند.

بزرگزاد در خصوص برگزاری دوره های آموزشی در مساجد شهر گفت: در ایام ماه مبارک رمضان نیروهای واحد آموزش آتش نشانی در مساجد حاضر می شوند و نکات ایمنی را به شهروندان آموزش می دهند.

وی تاکید کرد: اگر شهروندان قصد برپایی تکیه برای برگزاری مراسم شب های قدر را دارند باید نکات ایمنی را رعایت کنند که در این راستا می‌توانند به سازمان آتش نشانی واحد آموزش مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.