تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
کد خبر : 32002

آماده باش کامل استان اصفهان تا ۴۸ ساعت آینده/ نباید مردم شهرستان های درگیر بحران احساس بی پناهی کنند

آماده باش کامل استان اصفهان تا ۴۸ ساعت آینده/ نباید مردم شهرستان های درگیر بحران احساس بی پناهی کنند

استاندار اصفهان تأکید کرد؛ آماده باش کامل استان اصفهان تا ۴۸ ساعت آینده/ نباید مردم شهرستان های درگیر بحران احساس بی پناهی کنند دکتر مرتضوی در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تا پایان شرایط جوی که کارشناسان هواشناسی ۴۸ ساعت پیش رو را پیش بینی می کنند؛ استان آماده باش کامل خواهد بود

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان تأکید کرد؛
آماده باش کامل استان اصفهان تا ۴۸ ساعت آینده/ نباید مردم شهرستان های درگیر بحران احساس بی پناهی کنند

دکتر مرتضوی در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تا پایان شرایط جوی که کارشناسان هواشناسی ۴۸ ساعت پیش رو را پیش بینی می کنند؛ استان آماده باش کامل خواهد بود و بایستی همه امکانات و بضاعت های موجود را به میدان آوریم.

به گزارش دنیای اسرار:، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست مدیریت بحران استانداری اصفهان که به دنبال بارش های شدید برف و باران در استان و نحوه مدیریت چالش ها در این حوزه برگزار شد، گفت: امیدواریم به واسطه بارش های اخیر در سال آینده شاهد شرایط مطلوب تری در حوزه های کشاورزی، دامی و محیط زیست استان باشیم.
وی ادامه داد: در چند روز گذشته به صورت مستمر با مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفتگو نموده و پیگیر گزارش آخرین وضعیت استان باتوجه به شرایط جوی فعلی شده ایم.
استاندار اصفهان شرایط جوی کنونی را آزمونی برای مدیران و مسئولان دانست و بیان کرد: بایستی همانگونه که استان اصفهان در عرصه های مختلف مدیریتی الگوی کشور است در زمینه مدیریت بحران نیز نمونه باشد. شاهد ما برای این سخن بیانات و تعابیر مقام معظم رهبری درباره ظرفیت های مردم و استان اصفهان است.
دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم مردم به خاطر ترافیک در شرایط نامناسب عبور و مرور قرار بگیرند و هر چه زودتر بایستی گره های ترافیکی استان باز شود. از طرفی مسیر ۱۵۵ روستای استان به دلیل بارش برف و باران مسدود است در این شرایط روستاییان چشم انتظار مدیران و مسئولان هستند تا آنها را یاری کنند.
وی تصریح کرد: تا پایان شرایط جوی که کارشناسان هواشناسی ۴۸ ساعت پیش رو را پیش بینی می کنند؛ استان آماده باش کامل خواهد بود و بایستی همه امکانات و بضاعت های موجود را به میدان آوریم و بخش دولتی و خصوصی همراه یکدیگر مصوبات ستاد مدیریت بحران استان را اجرایی کنند؛ این امر موضوعی قانونی است.
استاندار اصفهان افزود: اگر دستگاه های دولتی و خصوصی در این راه همراهی نکنند با خاطیان برخورد خواهد شد. انتظار می رود تمامی دستگاه ها با تمام قوا در میدان حاضر شوند و اجازه ندهند طعم شیرین بارش الهی به دلیل سوءمدیریت ها بر مردم تلخ شود.
وی تشریح کرد: قریب به ۳۵۰ گروه جهادی و مردمی در مناطق غربی و جنوبی استان فعال هستند که جای قدردانی دارد، لیکن در ساعات آتی باتوجه به پیش بینی های هواشناسی باید این تلاش ها چند برابر شود تا مردم استان با مشکلات حادی مواجه نشوند.
دکتر مرتضوی عنوان کرد: وضعیت فعلی استان و نارسایی های موجود استان به سطح ملی بازتاب شده است تا شهرستان هایی که درگیر مشکلات هستند احساس بی پناهی نکنند و این موضوع را دنبال خواهیم کرد.
وی به آبگرفتگی سطح معابر نیز اشاره کرد و گفت: گلوگاه ها شناسایی و سریعاً نسبت به رفع آنها اقدام شود. برازنده اصفهان نیست که مردم با مشکلاتی این چنینی دست و پنجه نرم کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.