تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
کد خبر : 7957

آماده باش ۶۰ بیمارستان در سطح استان اصفهان در چهارشنبه آخر سال

آماده باش ۶۰ بیمارستان در سطح استان اصفهان در چهارشنبه آخر سال

به گزارش دنیای اسرار،رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان: صدای انفجار ترقه برای گروه‌های حساس مانند مادران باردار و افراد مسن بسیار خطرناک است.غفور راستین در نشست خبری پیشگیری از خطرات چهارشنبه سوری و فرهنگ سازی متناسب با آن گفت: اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی جهت پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال از

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار،رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان: صدای انفجار ترقه برای گروه‌های حساس مانند مادران باردار و افراد مسن بسیار خطرناک است.
غفور راستین در نشست خبری پیشگیری از خطرات چهارشنبه سوری و فرهنگ سازی متناسب با آن گفت: اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی جهت پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال از ۲ ماه گذشته آغاز شده است.
وی با اشاره به نبود زیرساخت های لازم در جهت انتقال مصدومین به مراکز درمانی افزود: نبود مسیر (لاین) امداد رسانی در شهرهای بزرگ از جمله کلانشهر اصفهان باعث بروز مشکلاتی در امداد و انتقال بیماران و مصدومین می‌شود.
راستین با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی مصدومین چهارشنبه سوری در ۹۶ نسبت به سال‌های قبل افزود: در سال ۹۵ اورژانس اصفهان به حدود ۷۰ مصدوم حادثه‌های چهارشنبه آخر سال امداد رسانی کرد که این تعداد در سال گذشته به ۹۱ مورد رسید.
وی از مردم خواست تا در هرگونه حادثه سوختی، بیمار را از محل حادثه دور و با پرهیز از خود درمانی یا دستکاری محل حادثه دیده از جمله چشم‌ها با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان از آماده باش حدود ۶۰ بیمارستان و ۱۴۵ پایگاه اورژانس در استان اصفهان خبر داد و افزود: بیمارستان‌های امام موسی کاظم (ع)، الزهرا (س)، امین، فیض، فارابی و آیت‌الله کاشانی بطور ویژه در چهارشنبه آخر سال آماده باش هستند.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.