تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
کد خبر : 32477

آماده سازی ناژوان برای میزبانی از مسافران نوروزی/ سه خط اتوبوس گردشگری ویژه ایام نوروز

آماده سازی ناژوان برای میزبانی از مسافران نوروزی/ سه خط اتوبوس گردشگری ویژه ایام نوروز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد؛ آماده سازی ناژوان برای میزبانی از مسافران نوروزی/ سه خط اتوبوس گردشگری ویژه ایام نوروز معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از ارائه خدمات ویژه حمل و نقلی و ترافیکی برای شهروندان و گردشگران در ایام نوروزخبرداد. به گزارش دنیای اسرار:، حسین حق

Print Friendly, PDF & Email

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد؛

آماده سازی ناژوان برای میزبانی از مسافران نوروزی/ سه خط اتوبوس گردشگری ویژه ایام نوروز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از ارائه خدمات ویژه حمل و نقلی و ترافیکی برای شهروندان و گردشگران در ایام نوروزخبرداد.

به گزارش دنیای اسرار:، حسین حق شناس گفت: افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها، فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی، راه اندازی خطوط اتوبوس گردشگری و تسهیلات عبور و مرور مرکز گردشگری ناژوان از اقدامات خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲ توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان است.

وی با اعلام اینکه ظرفیت پارکینگ‌های مرکزی شهر در این ایام افزایش یافته است، اظهار کرد: ساعات فعالیت پارکینگ‌ها افزایش یافته و به ساعت ۱ بامداد رسیده است و در صورتی که مسافران و شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان که با ایام عید نوروز مصادف است بخواهند بعد از افطار به مرکز شهر رفت و آمد کنند، بر ساعات فعالیت این پارکینگ‌ها افزوده می‌شود.

او افزود: مترو نیز به جز روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه که تعطیل رسمی هستند، در سایر روزها از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ خدمت رسانی می‌کنند.

به گفته حق‌شناس، مسافران مستقر در باغ فدک نیز می‌توانند ضمن استفاده از خط شماره یک گردشگری اتوبوسرانی به پایانه کاوه عزیمت کرده و تا مرکز شهر از مترو استفاده کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه پارک جنگلی ناژوان در ایام نوروز با ازدحام زیادی از سوی گردشگران روبرو می‌شود، خبر داد: اکثر معابر ارتباطی ناژوان یک طرفه شده و با اجرای خط کشی معابر، نصب تابلوهای ترافیکی، تأمین روشنایی پارکینگ‌ها و مشخص کردن ایستگاه‌های تاکسی نسبت به تسهیل عبور و مرور در این محدوده اقدام شده است.

او با اعلام اینکه طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان نرخ ورودی پارکینگ باغ پرندگان در روزهای عادی ارزان تر از ایام جمعه و تعطیلات رسمی قیمت گذاری شده است، خاطرنشان کرد: سایر پارکینگ‌های سطح ناژوان در روزهای عادی ۵ هزار تومان و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی ۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

تعبیه سه خط اتوبوس گردشگری ویژه ایام نوروز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان  با بیان اینکه سه خط اتوبوس گردشگری به منظور تسهیل عبور و مرور گردشگران در ایام نوروز تعبیه شده است، تصریح کرد: خط شماره یک از باغ فدک به میدان امام حسین(ع)، خط شماره دو از باغ فدک به ناژوان و صفه و خط شماره سه از میدان امام حسین(ع) به سمت آتشگاه و منارجنبان در حال رفت و برگشت خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.