تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
کد خبر : 20509

آمادگی اصفهان برای استقبال از ماه مهر

آمادگی اصفهان برای استقبال از ماه مهر

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان: دستورالعمل ۴۹ بندی برای استقبال از مهر ماه به مناطق ۱۵ گانه شهرداری، ابلاغ گردید. به گزارش دنیای اسرار:رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان، در نشست “هر سه شنبه با رسانه” که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: شهرداری برای تشویق مردم و هیئت‌‌های مذهبی برای استقبال از ماه

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان: دستورالعمل ۴۹ بندی برای استقبال از مهر ماه به مناطق ۱۵ گانه شهرداری، ابلاغ گردید.

به گزارش دنیای اسرار:رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان، در نشست “هر سه شنبه با رسانه” که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: شهرداری برای تشویق مردم و هیئت‌‌های مذهبی برای استقبال از ماه محرم، دستورالعملی به مناطق ۱۵ گانه ارائه گردید تا مسئولان آموزشی حوزه خدمات شهری مناطق، به هیئت‌های مذهبی منطقه مراجعه کردهه و هیئت‌ها را به آذین بندی برای این ایام، تشویق کنند.
وی افزود: با وجود وضعیت قرمز اصفهان، دستورالعمل بازگشایی مدارس، روز ۱۵ مهر ماه، اعلام شده است.
غلامرضا ساکتی تصریح کرد: دستورالعمل ۴۹ بندی در زمینه‌های مختلف برنامه‌های شهری، خدمات شهری و عمرانی به مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان ابلاغ گردیده است‌.
وی افزود: طبق این دستورالعمل، رنگ آمیزی اِلمان‌های شهری، خط کشی ترافیکی و گل کاری برای استقبال از ماه مهر، در دستور کار قرار گرفته است.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در حاشیه‌ی این نشست، گفت: با تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان، مبلغ ۵میلیارد تومان جهت خرید اقلام بهداشتی، در اختیار هیئت‌های مذهبی شهر اصفهان قرار گرفته است.
وی افزود: ۹۰ اِلمان شمع و هزار نماد اشک با جملات عربی و فارسی، در میادین شهر نصب شده است.
حسین امیری با بیان اینکه امسال برای هیچ چایخانه و ایستگاه صلواتی، مجوز فعالیت صادر نشده است، گفت: به دلیل بحران کرونا، محدودیت‌هایی برای فعالیت هیئت‌های مذهبی شهر، در نظر گرفته شده است.
وی افزود: شهروندان در فضا سازی شهر برای ماه محرم، مشارکت خوبی داشته‌اند و البته با نزدیک شدن به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، این مشارکت چشم‌گیر تر خواهد بود.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نیروی پاکبان، در بخش نظافت و جمع آوری زباله و نظافت شهری، در حالت آمادگی کامل هستند.
وی در خصوص متکدیان سطح شهر، گفت: دستگاه‌های دیگر نیز، در شناسائی و تعیین تکلیف آنان مسئولیت دارند.
امیری افزود: زباله‌گردی نه تنها در اصفهان، بلکه در بسیاری از شهرها مشاهده می‌شود و در طی ۵ ماه گذشته، شاهد افزایش این افراد بوده‌ایم.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش ۲۰۰ هکتار به فضای سبز شهری، گفت: در حال حاضر، سرانه فضای سبز شهر، ۲۹ متر مربع و سرانه فضای تفرجگاهی شهر، حدود ۳ متر مربع است.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.