تاریخ انتشار : شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۲۳
کد خبر : 3076

آمادگی مدیریت شهری برای همکاری با پژوهشکده رویان در بخش زیرساختی

آمادگی مدیریت شهری برای همکاری با پژوهشکده رویان در بخش زیرساختی

پایگاه خبری دنیای اسرار   آمادگی مدیریت شهری برای همکاری با پژوهشکده رویان در بخش زیرساختی   شهردار اصفهان از آمادگی مدیریت شهری برای همکاری با پژوهشکده رویان از لحاظ زیرساختی خبر داد و گفت: مدیریت شهری می تواند فضا و مکانی را در هسته مرکزی شهر در اختیار این پژوهشکده قرار دهد تا این

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

 

آمادگی مدیریت شهری برای همکاری با پژوهشکده رویان در بخش زیرساختی

 

شهردار اصفهان از آمادگی مدیریت شهری برای همکاری با پژوهشکده رویان از لحاظ زیرساختی خبر داد و گفت: مدیریت شهری می تواند فضا و مکانی را در هسته مرکزی شهر در اختیار این پژوهشکده قرار دهد تا این مجموعه توانمندی های خود که تلفیقی از علم و هنر است را به شهروندان معرفی کند.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت‌الله نوروزی در بازدید از مرکز پژوهشکده رویان و مزرعه حیوانات شبیه سازی شده این پژوهشکده با ابراز خرسندی از رشد علم و تکنولوژی مبتنی بر سرمایه انسانی در این مجموعه، افزود: توسعه فناوری سرعت دوچندان نسبت به قبل دارد به طوری که اگر لحظه‌ای در این زمینه درنگ شود شاهد عقب ماندگی در حوزه های مختلف می شویم.

وی اضافه کرد: در گذشته تحقق یک ایده، به زمان زیادی نیاز داشت اما در حال حاضر ایده ها با سرعت محقق می شود.

شهردار اصفهان پژوهشکده رویان را از مراکز معتبر علمی کشور معرفی و تصریح کرد: پژوهشکده رویان به سطح و جایگاهی در کشور رسیده است که اکنون اصفهان را علاوه بر آثار تاریخی و معماری، به عنوان شهر برتر در زمینه شبیه سازی سلول های بنیادی و زیست فناوری نیز می شناسند و شهرداری اصفهان نیز آمادگی هرگونه همکاری با پژوهشکده رویان از لحاظ زیرساختی را دارد.

وی با تاکید بر این که کمک به علم، کمک به بشریت است و هر گامی که در این پژوهشکده برداشته شود می‌تواند عده‌ای را به زندگی امیدوار کرده و انسانی را نجات دهد، اذعان داشت: در اختیار گذاشتن دانسته‌های علمی پژوهشکده رویان به مردم، به نوعی تزریق امید است و باید جامعه برای کسانی که برای علم تلاش می کنند ارزش قائل شود.

گفتنی است پژوهشکده رویان وابسته به جهاد دانشگاهی دارای سه پژوهشکده زیست شناسی و فناوری سلول‌های بنیادی رویان، زیست شناسی و طب تولیدمثل رویان و پژوهشکده زیست فناوری اصفهان است.

این پژوهشکده در زمینه تولید دام و محصولات مرتبط با زیست فناوری فعالیت دارد و گروه‌های پژوهشی مهندسی ژنتیک، زیست شناسی سلول جنسی و گروه زیست فناوری در آن فعالیت دارند.

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.