تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
کد خبر : 18570

آمادگی کانون پرورشی فکری جهت همه گونه همکاری با پایگاه خبری معلولان اصفهان

آمادگی کانون پرورشی فکری جهت همه گونه همکاری با پایگاه خبری معلولان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:اعضای پایگاه خبری توان نگار از فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان دیدن نمودند .منصور گلناری مدیر پایگاه خبری توان نگار در نشستی که با مدیرکل و جمعی از کارشناس این کانون برگزارشد پیرامون اهداف تشکیل پایگاه خبری گفت بمنظور پیگیری و شناسایی حقوق شهروندی معلولان وپیگیری توسط خود

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:اعضای پایگاه خبری توان نگار از فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان دیدن نمودند .
منصور گلناری مدیر پایگاه خبری توان نگار در نشستی که با مدیرکل و جمعی از کارشناس این کانون برگزارشد پیرامون اهداف تشکیل پایگاه خبری گفت بمنظور پیگیری و شناسایی حقوق شهروندی معلولان وپیگیری توسط خود توان نگاران شکل گیری امور خبری از حدود سه سال پیش این تشکل آغازبکار کرد و تا الان با برگزاری دوجشنواره رسانه ای معلولان بر اهمیت ونقش توانمندی آنان تاکید کرد و افزود : نیمه دوم امسال نیز سومین جشنواره ملی رسانه ای معلولان برگزار خواهد شد.
وی افزود : معلولان در بخش های مختلف فعالیت دارند که این بخش ها شامل فن بیان, مقاله نویسی گویندگی, گزارشگری خبرنگاری عکاسی می باشد.
دکتر قلمکاریان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان نیز بیان داشت که در تمام زمینه ها حاضر به همکاری با پایگاه خبری توان نگار می باشد.
وی آطهار داشت یکی از بهترین روز های زندگی ام حضور گرم وصمیمی در جمع شما منادیان خبر و مطالبه گران هستم .
درپایان دکتر قلمکاریان به پرسش های اعضای پایگاه خبری توان نگار پاسخ داد .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.