تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 30356

آموزش فرهنگ خیر و احسان به نسل جدید؛ با تشکیل مرکز نیکوکاری در حوزه دانش آموزی

آموزش فرهنگ خیر و احسان به نسل جدید؛ با تشکیل مرکز نیکوکاری در حوزه دانش آموزی

سی و یکمین مرکز تخصصی نیکوکاری در حوزه دانش آموزی با حضور مدیران کل کمیته امداد و آموزش و پرورش استان اصفهان در هفته دولت افتتاح شد. به گزارش دنیای اسرار: کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان همزمان در اولین روز هفته دولت در مراسم افتتاح مرکز تخصصی نیکوکاری دانش آموزی، اظهار

Print Friendly, PDF & Email

سی و یکمین مرکز تخصصی نیکوکاری در حوزه دانش آموزی با حضور مدیران کل کمیته امداد و آموزش و پرورش استان اصفهان در هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش دنیای اسرار: کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان همزمان در اولین روز هفته دولت در مراسم افتتاح مرکز تخصصی نیکوکاری دانش آموزی، اظهار داشت: سی و یکمین مرکز تخصصی دانش آموزی توسط مسوولان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اصفهان با هدف توسعه فعالیت های پرورشی و آموزش فرهنگ خیر و احسان به جوانان راه اندازی شد.

وی با اشاره به دغدغه های مشترک بین کمیته امداد و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی درخصوص ترویج فرهنگ خیر و احسان، بیان داشت: مفتخریم که آموزش و هدایت نسل جدید به انجام کار خیر، که از مفاهیم مهم دینی و اجتماعی جامعه امروز است، در مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) ذیل این اتحادیه در استان اصفهان شکل می گیرد.

کریم زارع با اشاره به اینکه درحال حاضر بالغ بر ۵۲۰ مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان به نیازمندان خدمت رسانی می کنند، ادامه داد: این مراکز در فلسفه وجودی خود و وظایف محوله، از جمله تهیه و توزیع بسته های غذایی با هدف کمک به تامین معاش، انجام امور خدمات حقوقی، ترویج علم و توجه به نخبگان و ایجاد اشتغال، آزادی عمل داشته و کمیته امداد در زمینه های هم افزایی امور خیر از آنها پشتیبانی می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید به توصیه امام خمینی(ره) به دانش آموزان و اینکه سعی کنند برای اسلام و جمهوری اسلامی و کشور مفید باشند، گفت: در بین دانش آموزان نیازمند، استعدادهای ویژه ای نهفته که با شناسایی آنها و مساعدت خیران و همراهی نیکوکاران در رفع مشکلات، پرورش و درخشش این استعدادها، می توانند برای کشور در آینده نه چندان دور افتخارآفرین باشند.

محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این مراسم، با بیان اینکه یکی از رسالت های اتحادیه انجمن های اسلامی تربیت نیروی انسانی جوان با نظارت افراد با تجربه است، اظهار داشت: درک صحیح از مفهوم نیکوکاری و ترویج فرهنگ کار نیک در این مرکز به جوانان و نوجوانان نخبه آموزش داده می شود و نتیجه آن بارور شدن این مهم در درون آنها و انتقال به دیگران با رنگ و بوی خدایی خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.