تاریخ انتشار : شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 10606

آموزش مدیریت مصرف به مجتمع های بزرگ آموزشی و پژوهشی نیز ارائه شد

آموزش مدیریت مصرف به مجتمع های بزرگ  آموزشی و پژوهشی  نیز ارائه شد

آموزش مدیریت مصرف به مجتمع های بزرگ  آموزشی و پژوهشی  نیز ارائه شد به گزارش دنیای اسرار:سمیناری با موضوع مدیریت مصرف برق در مجتمع عالی آموزشی پژوهشی صنعت آب و برق اصفهان در دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان و مروجین انرژی امور برق غرب برگزارشد .

Print Friendly, PDF & Email

آموزش مدیریت مصرف به مجتمع های بزرگ  آموزشی و پژوهشی  نیز ارائه شد


به گزارش دنیای اسرار:سمیناری با موضوع مدیریت مصرف برق در مجتمع عالی آموزشی پژوهشی صنعت آب و برق اصفهان در دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان و مروجین انرژی امور برق غرب برگزارشد .
در این سمینار مهندس مرسل صالحی مدیر دفتر مدیریت مصرف  به  طرح های مختلف در حوزه های صنعت ،اداری ،خانگی ،کشاورزی و …اشاره کرد و گفت : بیشترین پیک برق همزمان در کشور  در سال گذشته به میزان۵۷ هزا و ۹۷ مگاوات در ۲۰ تیرماه ۹۷ و در اصفهان به میزان ۱۱۸۰ مگاوات در سوم مردادماه ساعت ۱۳ به وقوع پیوسته  است
وی در ادامه تصریح کرد : امسال با اجرای برنامه صفر ۹۸ ابلاغی وزارت نیرو همچون اصلاح تعرفه ، ،تغییر ساعات اداری ،قطع برق چاههای کشاورزی با توافق کشاورزان ،مولدهای خود تامین ،سرویس کولرهای آبی ،کنترل روشنایی معابر ،نصب کنتورهای هوشمند ، تعویض لامپ های فلوروسنت در ادارات و جایگزینی آن با لامپ های ال ،ای دی  و …. می توانیم از مشکلات احتمالی تامین برق در تابستان سال جاری  پیشگیری نماییم.
وی به اهمیت تامین برق مطمئن و پایدار در تابستان سال ۹۸ ، اشاره کرد و  اهمیت همکاری و صرفه جویی کلیه مشترکین جهت گذر از پیک بار سال ۹۸ بدون اعمال خاموشی ناشی از کمبود نیرو را  ضروری و اجتناب ناپذیر  عنوان نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.