تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
کد خبر : 7330

آیین رونمایی از تفاهم نامه همکاری آموزشی اتحادیه صنف خدمات فنی سبک با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان

آیین رونمایی از تفاهم نامه همکاری آموزشی اتحادیه صنف خدمات فنی سبک با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان

آیین رونمایی از تفاهم نامه همکاری آموزشی اتحادیه صنف خدمات فنی سبک با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان به گزارش دنیای اسراربه نقل ازروابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، در ایام ا… مبارک دهه فجر، طی مراسمی از تفاهم نامه همکاری فی ما بین اداره کل

Print Friendly, PDF & Email

آیین رونمایی از تفاهم نامه همکاری آموزشی اتحادیه صنف خدمات فنی سبک با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازروابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، در ایام ا… مبارک دهه فجر، طی مراسمی از تفاهم نامه همکاری فی ما بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و اتحادیه صنف خدمات فنی سبک رونمایی شد.
این مراسم با حضور آرش اخوان مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، چلونگر رییس اتحادیه خدمات فنی خودروهای سبک شهرستان اصفهان،‌ دکتر احمدیه نماینده وزارت صمت، دکتر مجیری مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری، جهانگیری رییس اتاق اصفهان و عضو هیئت مدیره اتاق ایران، حسین مصلی نژاد رییس اداره مؤسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی استان، ‌ایرج توکلی رییس آموزش در صنایع، رضا داوری مسئول پی گیری آموزشهای اصناف و بیش از ۳۰۰ نفر از اعضای اتحادیه صنف خودرو سبک در محل تالار رودکی برگزار گردید.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در این مراسم طی سخنرانی گفت: اولین صنفی که نظام آموزش دوگانه را در آن عرضه کرده‌ایم صنف خدمات خودرویی سبک بوده تا از این طریق هم مهارت مربیان، هم شاغلان این عرصه ارتقا پیدا کرده و شاهد ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان باشیم تا چرخ این صنف بهتر بچرخد.
آرش اخوان در جمع اعضای اتحادیه خدمات خودرویی سبک اصفهان اظهار کرد: در دهه ۷۰ یا ۸۰ میلادی کشورهایی مانند استرالیا شرایطی مانند مشکلات امروز ایران را داشتند که از آن به عنوان جنگ اقتصادی یاد می‌شود اما از طریق توجه ویژه به مهارت آموزی و آموزش‌های فنی حرفه‌ای توانستند از آن دوران عبور کنند.
وی افزود: قصد داریم با همکاری اتحادیه خدمات خودرویی سبک اصفهان آموزش‌های مهارتی اثرگذاری را به جامعه ارائه دهیم که در این زمینه، آموزش دوگانه بهترین نطام آموزشی است که کشورهای اروپایی تجربه موفقی از آن دارند.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با بیان اینکه آموزش دوگانه در چند صنعت استان اصفهان به صورت پایلوت مورد بررسی و انجام فرایند مطالعاتی قرار گرفته، تصریح کرد: اولین صنفی که این نظام آموزشی را در آن عرضه کرده‌ایم صنف خدمات خودرویی سبک بوده تا از این طریق هم مهارت مربیان هم شاغلان این عرصه ارتقا پیدا کرده و شاهد ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان باشیم تا چرخ این صنف بهتر بچرخد.
در ادامه تفاهم‌نامه احداث کلینیک‌های خودرو در مناطق ۱۵گانه شهری به صورت مشارکتی میان، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان و رئیس اتحادیه خدمات خودرویی سبک اصفهان در جمع اعضای اتحادیه خدمات خودرویی سبک اصفهان به امضا رسید.
همچنین از تفاهم‌نامه میان اتحادیه خدمات خودرویی سبک اصفهان و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در خصوص آموزش خدمات خودرویی و ایجاد اشتغال افراد آموزش دیده و نیز اپلیکیشن بومی “وینکر” که در جهت تسهیل در عرضه و تقاضا در صنف خدمات خودرویی سبک اصفهان رونمایی شد.
لازم به ذکر است این تفاهم نامه با هدف آموزش در خدمات خودرویی و ایجاد اشتغال افراد آموزش دیده بین دو مجموعه منعقد گردید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.